تیتر خبرها

کار سخت استقلال در بازی با سپاهان؛ تیم دوم!

استقلال در حالی برای دیدار با سپاهان آماده شده که باز هم قادر به استفاده از چند بازیکن نیست.

سید حسین حسینی با وجود تلاش های کادر پزشکی به این بازی نرسید و همراه تیم راهی دیار نصف جهان نشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ روزبه چشمی هم به دلیل چهار اخطاره بودن حق حضور در این بازی را ندارد و محمد حسین مرادمند و عارف غلامی هم به دلیل آسیب دیدگی در تهران مانده اند تا دوره درمان را کامل کنند. سبحان خاقانی هم همچنان مصدوم است. البته این بازیکن به دلیل پارگی رباط از ابتدای فصل در ترکیب قرار نگرفته است و گویی برای حضور در ترکیب استقلال نیاز به زمان بیشتری دارد.

اما محرومیت ها و مصدومیت های بازیکنان تیم استقلال به همین چند بازیکن ختم نمی شود. بعید است ابوالفضل جلالی در ترکیب اولیه تیم در بازی با سپاهان قرار بگیرد و ترجیح ریکاردو ساپینتو همانند بازی با تراکتور عدم استفاده از بازیکن است تا مصدومیت او تشدید نشود. این بازیکن همانند هر دو دیدار با تراکتور در اردوی تیم بسر می برد تا در صورت نیاز در ترکیب قرار گیرد. آرش رضاوند هم هنوز صد در صد خوب نشده و به احتمال قوی در جمع مردان اصلی ریکاردو ساپنتو قرار نمی گیرد و تنها در صورت اجبار، سرمربی استقلال این بازیکن را به میدان خواهد فرستاد.

مصدومیت های متوالی بازیکنان تیم استقلال که بعد از تعطیلات جام جهانی آغاز شد، موجب شد تا این تیم در هیچ یک بازی های بعد از این مسابقات با ترکیب اصلی به میدان نیاید و البته همین موضوع موجب از دست دادن امتیازات حساس و در نهایت عقب ماندن از کورس قهرمانی شد. با این حال ریکاردو ساپینتو در هیچ یک از کنفرانس های خبری این موضوع را برجسته نکرده و امیدوار است با درخشش بازیکنان روی نیمکت دوباره به کورس قهرمانی برگردد

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *