تیتر خبرها

یحیی این جام را می‌خواهد!

پرسپولیس در ده سال اخیر فقط یک بار جام حذفی را به دست آورده است.

در ۵ فصل حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت سرخپوشان، آن‌ها هرگز نتوانستند قهرمانی جام حذفی را به دست آورند تا این یک حسرت بزرگ برای هر دو باشد. فصل ۹۱-۹۲ تیم تحت هدایت گل‌محمدی تا فینال پیش رفتند اما در بازی فینال که شاید یکی از تلخترین بازی‌های تاریخ این باشگاه نیز بوده، قافیه را به سپاهان واگذار کردند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ فصل گذشته پرسپولیس فرصت بسیار خوبی داشت تا در مسیری هموار به عنوان قهرمانی برسد، اما شاگردان گل‌محمدی در کمال حسرت، به آلومینیوم باختند و از رقابت‌ها کنار رفتند. دو دوره پیش از آن اما این استقلال بود که توانست در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست دهد و دست شاگردان گل‌محمدی را از جام قهرمانی کوتاه کند.

1789807

در ده سال اخیر، پرسپولیس ۵ بار قهرمانی لیگ را به دست آورده، اما در جام حذفی عملکرد خوبی نداشته و تنها یک بار با هدایت برانکو ایوانکوویچ، به قهرمانی این مسابقات رسیده است. بنابراین کسب این جام، دستاورد خوبی برای آن‌ها خواهد بود.

البته یحیی با دو قهرمانی همراه ذوب‌آهن، یکی از پرافتخارترین سرمربیان جام حذفی به حساب می‌آید و حالا به دنبال هت‌تریک با پرسپولیس خواهد بود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *