آخرین جزئیات از روند صدور احکام رتبه بندی معلمان

معلمانی که با شروع سال تحصیلی انتقالی گرفته و به منطقه‌ای دیگر رفته اند تا این لحظه برای آن‌ها حکم رتبه بندی معلمان صادر نشده.

بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان سه هفته پیش که برای معلمان زیر ۳ سال سابقه احکام صادر شد نیز برای افرادی که انتقالی داشتند حکمی صادر نشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از یکتاپرس؛ انتظار می رفت در این مدت سه هفته وزارتخانه و واحد مربوطه این مشکل را برطرف نماید تا احکام رتبه بندی برای تمام همکاران صادر شود.

همچنین برای معلمانی که جابجایی مدرسه داشته یا اگر مدیر جدیدی که جایگزین مدیر بازنشست شده دسترسی برای تایید مستندات نداشته برای آن معلم هم حکم صادر نشده، در کنار آن برای معلمانی که در این مدت بازنشست شده یا معلمانی که بعد از ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ مشغول به کار شده اند نیز حکم رتبه بندی صادر نشده است.

در نگارش رتبه بندی ایراداتی از جمله حذف مبلغی از تفاوت تطبیق برخی همکاران وجود داشت ، که این سری از احکام حذف و این ایرادات برطرف شده است و احکامی که مشکل داشت ، مجددا صادر شده یا متعاقبا صادر می شود.

صدور کلیه احکام رتبه بندی و ترمیم حقوق توسط کارگزینی های سراسر کشور، در حال انجام است.

ممکن است برای برخی گروه ها از جمله انتقالی ها، به دلیل مشکلات و ایرادات سامانه ها و عدم ارسال به موقع اطلاعات ، احکام با تاخیر بیشتری صادر شود که قطعا در نهایت پس از رفع ایرادات ، برای همه مشمولین، احکام جدید صادر خواهد شد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *