آخرین حریف تدارکاتی استقلال مشخص شد

برنامه ای که ساپینتو برای وقفه لیگ طراحی کرده بود، سفر به پرتغال و حضور در کمپ تیم اسپورتینگ و انجام چند بازی دوستانه بود، اما….

تغییر مدیریت در باشگاه استقلال تحقق این سفر را به هاله ای از ابهام برد و در نهایت هم باشگاه اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی قادر به پشتیبانی از این برنامه نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در ادامه قرار بود استقلال به دعوت یکی از باشگاه های حاضر در لیگ برتر امارات راهی دبی شود و سه بازی دوستانه با تیم های خارجی انجام دهد اما باشگاه میزبان به نظر می رسد، از اجرای این تورنمنت صرف نظر کرد و در نهایت چاره ای برای استقلال باقی نماند که تمرینات خود را در تهران و مجموعه ورزشی انقلاب دنبال کند.

مخالفت شورای برون مرزی با سفر استقلال به خارج از کشور به نظر می رسد، بهانه ای برای پوشش مشکلات مالی باشگاه استقلال بوده باشد، به این خاطر که به تازگی فولاد برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی امارات شده و چند تیم لیگ برتری (نساجی، آلومینیوم اراک، تراکتور و…) هم در ترکیه اردو زده اند. استقلال بعد از بازی درون تیمی و جدال با هوادار در آخرین بازی دوستانه خود به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود. ریکاردو ساپینتو با وجود لغو اردوی خارجی استقلال گلایه ای نکرد و با درک شرایط باشگاه امیدوار است، همان طور که علی فتح الله زاده وعده داده است، دریافتی بازیکنان پیش از دربی به ۴۰ درصد برسد، تا آبی پوشان با یک روحیه خوب به مصاف پرسپولیس در هفته بیست و نهم بروند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *