آخرین خبرهای باشگاه استقلال از زبان عضو هیئت مدیره

مومنی در خصوص آخرین وضعیت مالی باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

حمد مومنی پیرامون تساوی استقلال و مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم در بازی خانگی یک امتیاز کسب کرد و فرصت مناسبی را که داشت از دست داد با این وجود هنوز لیگ تمام نشده و تیمی که در نتیجه ثبات داشته باشد، قطعاً در آینده دوباره فرصت صدرنشینی دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایلنا؛ وی در پاسخ به این سوال که استقلال در ۸ مسابقه خانگی در ۲ بازی برنده شده است، گفت: این مسئله هم حل خواهد شد. با تمرین و تمرکز این مسئله بهتر خواهد شد.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره ثبت آمار ۱۴ مسابقه ۲ گل از مهاجمان آبی‌پوش تصریح کرد: امیدوارم از موقعیت‌هایی که پیش می آید بهترین استفاده شود؛ اگر نشود خودشان دچار مشکل می شوند. هواداران از مهاجمان استقلال توقع دارند.

مومنی درباره آخرین وضعیت مالی استقلال گفت: مشکلات مالی با همکاری آقای فتح‌الله‌زاده حل شده است.

وی با ارزیابی عملکرد داور مسابقه استقلال و مس رفسنجان گفت: عرب براقی داور جوانی است و آینده درخشانی دارد باید در چنین شرایطی خودش را نشان دهد. اتفاقات فوتبالی داخل زمین را خوب رصد کند که کارش برای آینده به مشکل نخورد. به هر صورت بتواند مانند دیگر همکارانش که جام جهانی را تجربه کردند، او هم تجربه کند. ما می دانیم شاید به هر جهت صحنه ای را ندیده یا نتوانسته به هر جهت ما توقع مان از این داوران بالاست. می دانیم داوران تحت فشار هستند ما هم تحت فشار هستیم. با آمدن VAR شاید این مشکلات کم شود.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره آخرین وضعیت مشکل استراماچونی گفت: به هر حال باید بیشتر تدبیر کنیم.

مومنی در پایان پیرامون اظهار نظر آجورلو عنوان کرد: هنوز وقت نکردم مصاحبه آقای آجورلو را بخوانم.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *