آخرین خبرها از نقل و انتقالات استقلال دوشنبه ۱۷ مرداد

1659762845 354 استقلال

پس از جدایی غفوری از استقلال آبی ها در پست مدافع راست فقط صالح حردانی را به عنوان بازیکن تخصصی در اختیار دارند.

سرمربی پرتغالی استقلال تاکید زیادی به جذب بازیکن در یک پست دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ بعد از جدایی وریا غفوری از استقلال آبی ها علنا در پست مدافع راست تنها صالح حردانی را به عنوان بازیکن تخصصی در اختیار دارند. این در حالی است که با توجه به فشردگی مسابقات لیگ برتر و احتمال مصدومیت و یا محرومیت برای این بازیکن وجود دارد.

اتفاقی که البته پیش از آغاز فصل هم افتاده و حردانی بازی حساس برابر سپاهان را از دست داده است و حتی گفته می شود در بازی برابر ملوان هم غایب خواهد بود.

این موضوع در نهایت باعث شده تا آبی ها هدف اصلی خود بعد از جذب محمد محبی را خرید یک مدافع راست لیگ برتری قرار بدهند. موضوعی که ساپینتو روی آن تاکید زیادی دارد و اعلام کرده تیمش نمی تواند با یک مدافع راست وارد لیگ برتر شود.

باید منتظر ماند و دید آبی ها می توانند خواسته مهم ساپینتو را انجام بدهند یا نه.

استقلال و فولاد  با توجه به درخواست جدایی آرش رضاوند مدت‌هاست به دنبال معاوضه بازیکن هستند. دو تیم بر سر گزینه‌های مختلفی با یکدیگر مذاکره کردند که بی نتیجه بود اما به نظر می‌رسد در نهایت این نقل و انتقال خبرساز در آستانه نهایی شدن است.

مجتبی نجاریان مدافع‌راست ۲۴ ساله فولاد خوزستان علاقمند به حضور در استقلال است و درصورت اوکی دادن ساپینتو این بازیکن به جمع آبی‌ها اضافه خواهد شد. ضمن اینکه پیش‌تر مدیران فولاد پیشنهاد معاوضه این بازیکن را با آرش‌رضاوند به استقلالی‌ها داده بودند که با مخالف ریکاردوساپینتو این جابجایی منتفی شد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد اگر اتفاق غیرمنتظره ای نیفتد کار انتقال آرش رضاوند به فولاد و نجاریان به استقلال به زودهی انجام شود.

دیروز اخباری مبنی بر امضای قرارداد محمد محبی با باشگاه استقلال منتشر و عنوان شد که طی روزهای آینده این موضوع به صورت رسمی اعلام خواهد شد. اما طبق خبری که دیشب خبر ورزشی از باشگاه استقلال کسی کرد این قرارداد هنوز امضا نشده است.

مدیر رسانه‌ای آبی پوشان هم با انتشار متنی اعلام کرد هیچ قراردادی با بازیکنی جدید امضا نشده است.

این در حالیست که اخیرا مدیران باشگاه استقلال با سانتاکلارا و محبی به توافق رسیده‌اند و قرار است با پرداخت مبلغی به باشگاه پرتغالی این انتقال نهایی شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1716048936 2026893

رازهایی که کسی درباره نخریدن میکروفون پادکست نمی‌داند

در این پست رازهایی که کسی درباره نخریدن میکروفون پادکست نمی‌داند را در اختیارتان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *