آخرین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس سه شنبه ۱۸ مرداد

1660021153 511 پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس بعد از عدم جذب لوکادیا مذاکرات خود را با آلف مانگا پیش می‌ برد و به توافقاتی هم دست یافته.

 مقایسه نقل و انتقالات پرسپولیس در تابستان سال جاری با سال قبل نشان می دهد که مدیریت باشگاه بسیار بهتر کار کرده است اما هنوز قطعه اصلی این پازل گم است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

سرخ پوشان در تابستان سال جاری تاکنون با علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پور علی گنجی،کولسیانی،دانیال اسماعیلی فر،سینا اسد بیگی، محمد مهدی احمدی و سعید  صادقی قرارداد امضا کردند و این درحالی است که چهره های سرشناسی مثل حامد لک، احسان پهلون، علیرضا ابراهیمی، علی شجاعی، رامین رضاییان و سعید آقایی را از دست داد.

این درحالی است که سرخ پوشان فصل قبل با تمیروف، صفروف،هنانوف، رضا اسدی، علیرضا ابراهیمی، حامد پاکدل و  علی نعمتی قرارداد امضا کردند و جالب اینکه ستاره های چون کنعانی زاده گان، مغانلو و نوراللهی را هم از دست دادند.

بامقایسه دو فصل اخیر به خوبی می توان نتیجه گرفت که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی سال جاری بسیار بهتر عمل کرده است چرا که از یک طرف بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار تیم را ترک کرده است و از طرف دیگر هم بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی راهی تیم شده اند.

اما مشکل بزرگ پرسپولیس در تابستان سال قبل و سال کنونی همچنان باقی است و آن عدم جذب یک مهاجم گلزن و باکیفیت خارجی است. برای یک باشگاه بزرگ در ایران و آسیا بسیار عجیب است که نمی توان یک مهاجم باکیفیت خارجی را جذب کند و گزینه ها یکی پس از دیگر لغو می شوند.

هواداران پرسپولیس و کادر فنی سخت در انتظار انتخاب یک مهاجم خارجی باکیفیت هستند و باید دید که آیا مدیریت باشگاه می تواند این خواسته را برآورده کند یا نه. این تیم بزرگ در صورت نبود یک تمام کننده قطعا به مشکل خواهد خورد.

در ۲۴ ساعت گذشته باشگاه پرسپولیس از ناکامی در جذب یورگن لوکادیا اطمینان یافت تا به این‌ترتیب و در فاصله ۴ روز تا شروع لیگ برتر، به سراغ گزینه‌ای برود که هفته پیش مذاکراتش با سرخ‌پوشان به بن بست رسیده بود.

آلف مانگا مهاجم ۲۷ ساله برزیلی که تحت قرارداد «ولتا ردوندا» در سری B برزیل است اما به‌صورت قرضی در کوریتیبا بازی می‌کند، در مذاکرات اولیه با پرسپولیس به توافق رسید و قرمزها تمام شروط او برای امضای قرارداد را هم پذیرفتند تا با رضایت نامه و دستمزدی که مجموعا به بیش از ۷۰۰ هزار دلار می‌رسید، وی در آستانه انتقال به پرسپولیس قرار بگیرد اما ناگهان این انتقال منتفی شد.

مانگای راست پا بیشتر در پست وینگر چپ به میدان رفته و در شبکه‌های اجتماعی بابت عملکرد و تکنیک خود مورد تمجید بسیاری قرار گرفته و سابقه چند گل تماشایی را هم با پیراهن کوریتیبا دارد. 

باشگاه پرسپولیس امیدوار است تا روز چهارشنبه توافق نهایی را انجام دهد و با پرداخت رقم رضایت نامه به باشگاه برزیلی، این بازیکن را به‌خدمت بگیرد.

flk3l15w

در صورتی‌که این انتقال انجام شود او در هفته جدید در تهران حضور خواهد داشت اما احتمالا از بازی دوم امکان حضور در زمین را پیدا خواهد کرد.

نکته جالب اینکه وسلی ننکا مربی گلرها و اوسمار لاس ویه را دستیار جدید یحیی گل‌محمدی هر دو برزیلی هستند و حالا سومین برزیلی نیز در مسیر تهران قرار گرفته است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1716184477 2027822

ثبت نام خودروهای برقی وارداتی + سامانه و قیمت

در این پست ثبت نام خودروهای برقی وارداتی + سامانه و قیمت را در اختیارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *