آخرین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس شنبه ۲۹ مرداد

1659713788 838 پرسپولیس

پس از جذب لوکادیا، این روزها بحث حضور یک مهاجم خارجی دیگر در پرسپولیس مطرح شده است.

در شرایطی که دقایقی به دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان باقی مانده است، یحیی گل‌محمدی نظر نهایی خود را برای جذب دیاباته اعلام کرده تا اکنون این باشگاه به دنبال فسخ با مهاجم ازبکستانی خود باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ شرزود تمیروف که در پنجره زمستانی فصل گذشته به پرسپولیس پیوست، از نظر آمار گلزنی نتوانست انتظارات را برآورده کند تا اکنون این تیم بعد از جذب لوکادیا به دنبال انتقال نهایی یک مهاجم دیگر هم باشد.

با جذب احتمالی شیخ دیاباته، این تیم باید یکی از بازیکنان خارجی خود را از لیست خارج کند و بر این اساس یحیی گل‌محمدی نظر نهایی خود را برای پایان همکاری با تمیروف اعلام کرده تا بازی امشب، آخرین حضور این مهاجم ازبکستانی در جمع سرخپوشان باشد.

مهاجم ازبکستانی از زمان حضورش در پرسپولیس نتوانسته نظر کادر فنی سرخ‌ها را جلب کند و در مقاطعی نیز در فضای مجازی جنجال‌های  عجیبی به راه انداخت.

باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کند هرطور شده بعد از جذب لوکادیا، یک مهاجم خارجی دیگر هم به خدمت بگیرد تا ضعف در خط حمله این تیم برطرف شود.

 

در حالی که مدیران باشگاه پرسپولیس با نظر کادرفنی این تیم به دنبال جذب مهاجم خارجی دیگر هستند تا به عنوان زوج لوکادیا به میدان برود، همزمان انتشار یک استوری از سوی لوکا مارکوویچ با زبان فارسی موجب شد تا شائبه‌هایی درباره مذاکرات قرمزها با این مهاجم مطرح شود.

در حالی که برخی‌ها در فضای مجازی اعلام کردند این مهاجم به مدیران پرسپولیس معرفی شده و مذاکراتی نیز انجام شده اما شنیدهای ما حاکی  از آن  است که باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچگونه مذاکره رسمی با مهاجم اسبق یوونتوس انجام نداده است و استوری که این بازیکن در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده به توصیه برخی ایجنت‌ها بوده است.

در واقع چند ایجنت که متوجه شدند، باشگاه پرسپولیس نیاز به مهاجم دوم دارد، بعد از برقراری ارتباط با مارکوویچ، به او گفتند به زبان فارسی استوری بگذارد تا بعد از تعریف از پرسپولیس به نوعی مورد توجه قرار بگیرد. تلاشی که نتیجه نداد و این بازیکن باید دنبال تیم دیگری برای ادامه فوتبالش باشد.

درباره لوکا مارکوویچ بد نیست به این نکته اشاره کنیم که این مهاجم ۲۲ ساله صربستانی، سابقه حضور در تیم زیر ۱۹ سال یوونتوس  و نه تیم اصلی این باشگاه را دارد و از حدود یکماه قبل که از تیم ستاره سرخ بلگراد جدا شده، بدون تیم است.

قیمت این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت، ۳۰۰ هزار یورو اعلام شده است. گفتنی است، نزدیکترین گزینه به پرسپولیس شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال است که مذاکرات اولیه هم با او انجام شده است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999786

دانلود قسمت ۸ سریال اکازیون (اکازیون قسمت ۸ هشتم) کامل و حجم رایگان

در این پست دانلود قسمت ۸ سریال اکازیون (اکازیون قسمت ۸ هشتم) کامل و حجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *