تیتر خبرها

آرایش متین ستوده یجوره که بشکافیش میرسی به نفت؛ آرایشگرش تو لپاش چه توپی گذاشته!

برخی از بازیگران هستند که با اونچه که در فیلم و سریال دیده میشن کلی فرق دارن مثلا مثل متین ستوده که باید کلی توجه کنی تا بفهمی عه این متینه!

شایانیوز- متین ستوده از بازیگرای خوش فیس و باحال ایرانیه که اگه از بینندگان سریال لیسانه ها بوده باشید قطعا با خانوم بازیگر آشناییت دارید. متین ستوده از اون دسته چهره هاییه که شاید به قیافش نیاد اما اکثرا تو نقشای طنز دیده میشه که البته خیلی وقته خانوم خانوما در این عرصه کمرنگ شده و در عوض اینستاگرام حسابی داره میتازونه. متین ستوده در این مدت حالا یا به دلیل کمبود پیشنهاد کاری و یا شاید هم به دلخواه خود، به شدت از بازیگری فاصله گرفته که خب برای هوادارای این بازیگر چندان خبر خوشی نیست!

این روزا دیگه خانومای جَوون تو این عرصه چه خوشگل باشن و چه چهره ای ساده داشته باشن به شدت غلیظ آرایش می کنن! یعنی این روند دیگه شده ترند و به وفور دیده میشه که خب زیاد کار جالبی نیست. اما ای کاش کار تا همنیجا تموم میشد چرا که این بانوان زیر تیغ عمل زیبایی هم رفته اند و بیشترشون دماغ عملی هستند که البته در برخی چهره ها موارد دیگه مثل ژل و بوتاکس و عملی انجام شده! متین ستوده مثلا یکی از هموناست که تو فیسش خیلی موارد رو تغییر داده که هیچ، بیشتر مواقع آرایش هایی انجام میده که انگاری همین الان متینی دیگر زاده شده و کلا از اونچه که اول بود فاصله میگیره!

حالا شاید بگین یعنی چی و اینا دیگه اغراقه و پیاز داغ! اما بهتر قبل از گفتن این جملات در ادامه تصویری که وجود داره رو مشاهده کنید تا شما هم به موارد گفته شده برسید.

unknown_267208730_716803665946996_7231491687030312473_n

وقتی متین ستوده نشون داده ذره ای اعتماد به نفس نداره!

قطعا چه آقا باشید و چه خانوم به دنبال زیبایی و خوشتیپی هستید و براتون مهمه اما موضوعی که وجود داره اینه که چرا برخی از خانوما همانند تصویری که از متین خانوم مشاهده کردید تا به این میزان علاقمندن تا چهرشون رو تغییر بدن و از این رو به اون بشن!

یعنی اینهمه عمل کم بود؟ آرایش کم بود؟ با فیلتر هم عکس میندازید؟ خب همه اینها نشون دهنده کمبود اعتماد به نفش شخص هستش که چهره خودش رو قبول نداره و نیاز می بینه تا همه این مراحل رو انجام بده!

متین+ستوده

مسئول خوشگلاسیون متین ستوده خودش یه پا خوشگلاسیون شدست!

اما خب برای جینگول بازیای اینجوری قطعا جاهای جینگولم باید رفت. متین ستوده هم رفیقی به نام شادی احسانی داره که خیلی خیلی چهرشون پفکی طوره و یه پونصدتایی عمل کردن. خانوم بازیگر مدتی پیش رفتن پیش ایشون و به موهاشون یه صفای جذاب دادن. 

پیش تر هم گفته بودیم که یکسری از خانومای بازیگر هستند که بیشتر از اینکه به فکر بازی و بازیگری باشن، تو فکر دیده شدن و کلاس گذاشتن و خوشگلاسیونن و در جا هم عکس گرفتن از اون ظاهرشون!!

r

متین ستوده و شوهری که نگران بود چه شکلی از آب در میاد!

متین ستوده که همیشه حتی در مصاحبه هاش گفته بود نگرانه اینه که به خاطر قد بلندش پارتنر خوبی براش پیدا نشه اما بالخره چند ماه پیش ازدواج کرد! طرفداران متین ستوده مدت زیادیه که منتظرن تا خانوم بازیگر از عشقش رونمایی کنه. او در نهایت با انتشار پستی نیمه ی گمشدش، علی زندی رو به مردم معرفی کرد و بار دیگه بر سر زبان ها افتاد. به گفته برخی از افراد، متین خانوم دوست نداره نظرات مردم رو درباره عشقش بدوند و دلیل اینکه کمتر به انتشار عکس هاش با آقای زندی پرداخته رو همین موضوع دونستن.

JQlhO0361d0i

فوبیای عجیب خانم بازیگر

او در مصاحبه ای گفته که من عاشق سفر هستم، واقعا هر جایی از کره زمین را دوست دارم که ببینم، یعنی یکی از بزرگترین آرزوهایم اینست که بتوانم حداقل خیلی از جاها را قبل از مرگم ببینم. شاید بزرگترین فوبیایی من هم این باشد که وقتی از دنیا بروم که خیلی از جاهای دنیا را ندیده ام.

unknown_12677561_1734320840188074_1424373500_n

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *