آفت در تیم ملی؛ جنگ علنی ملی‌پوشان بر سر اسکوچیچ!

mehdi taremi socic 457

طارمی و برخی دیگر از ملی پوشان با انتشار استوری در صفحه خود تأکید کرد که استوری های قبلی بر اساس تصمیم جمعی منتشر نشده اند.

صبح امروز بود که سردار آزمون در پی شایعات ایجاد شده پیرامون تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صفحه اینستاگرامی خود، پیامی را در جهت حمایت از دراگان اسکوچیچ منتشر کرد و چهره‌هایی هم‌چون علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، شجاع‌ خلیل‌زاده، علی قلی‌زاده، احمد نوراللهی، امید نورافکن، صادق محرمی، سروش رفیعی و میلاد سرلک پیام اینستاگرامی آزمون را بازنشر دادند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال ۳۶۰؛ احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی در کنار چهره‌های سرشناس و باتجربه‌ای مثل مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، سعید عزت‌ اللهی، سامان قدوس، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، امیر عابدزاده، مجید حسینی، علی کریمی و مهدی قایدی از بازنشر دادن پیام اینستاگرامی سردار آزمون سر باز زدند و در این بین شایعاتی پیرامون جلسه خصوصی چند بازیکن ملی‌پوش با معاون وزیر ورزش و جوانان در جهت تغییر سرمربی تیم ملی به میان آمد.

5715149

هواداران فوتبال در ساعات گذشته با توجه به حواشی پیش‌آمده، «دودستگی» موجود در تیم ملی را بزرگ‌ترین آفت و حاشیه در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دانستند و ساعاتی بعد از استوری جنجالی سردار آزمون در حمایت از اسکوچیچ، چهره‌های باتجربه تیم ملی در فضای مجازی پاسخ آزمون را داده و پیامی متفاوت در نقض صحبت‌های مهاجم تیم ملی مطرح کردند!

استوری حمایتی از اسکوچیچ، براساس منافع شخصی برخی بازیکنان بود!

علیرضا جهانبخش، احسان حاج‌صفی، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد ، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، مجید حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، امیر عابدزاده، میلاد محمدی، علی کریمی و مهدی قایدی در پیام خود، استوری امروز سردار آزمون و برخی دیگر از ملی‌پوشان تیم ملی را بدون موافقت و هماهنگی و برخلاف میل باطنی‌شان دانسته و این پیام را «بی‌احترامی به مجموعه تیم ملی فوتبال ایران» دانستند.

ملی‌پوشان باتجربه فوتبال ایران که در بین آن‌ها ۳ کاپیتان اصلی تیم ملی نام‌شان به چشم می‌خورد، صدور بیانیه‌های انجام شده به نام تیم ملی را «براساس منافع شخصی برخی بازیکنان تیم ملی» دانسته که باعث دودسته شدن تیم می‌شود.

احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اولین بازیکنی بود که به پیام اینستاگرامی سردار آزمون واکنش نشان داد و در ادامه دیگر ملی‌پوشان همسو با او، پیغام حاج‌صفی را بازنشر دادند. در خط پایانی این بیانیه اینستاگرامی، جمله‌ای تند و البته کنایه‌آمیز نسبت به وضعیت کادرفنی تیم ملی مطرح شده است.

حاج‌صفی در پیغام خود در واکنش به شایعات پیرامون تغییر سرمربی تیم ملی نوشته است: «انکار وضعیت بغرنج کنونی که تیم ملی با آن مواجه است، فقط کوه مشکلات‌مان را بزرگتر می‌کند». پیغامی شفاف و صریح که دودستگی در تیم ملی پیرامون وضعیت آینده کادرفنی فعلی را آشکار می‌کند! با پیامی که این بازیکنان در صفحه شخصی خود منتشر کردند، مشخص شد که حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی هم مخالفان سرسختی دارد و برخی از بازیکنان تیم ملی خواهان برکناری سرمربی کروات ایران هستند.

سکوت؛ پاسخ مسئولان فدراسیون به جنجال بازیکنان

مسئولان فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته سعی داشته‌اند که همواره حامی دراگان اسکوچیچ باشند اما نسبت به بیانیه‌نویسی‌های انجام شده از سوی ملی‌پوشان، هیچ واکنشی از سوی مسئولان فدراسیون به ثبت نرسیده و حتی بیانیه‌ای هم در جهت تلطیف فضا از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال صادر نشده است تا شرایط آینده نیمکت تیم ملی فوتبال ایران در وضعیتی مبهم و نامشخص باشد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قرارداد دارد اما انتقادات مطرح شده از شرایط فنی تیم ملی و البته مدیریت او باعث شده تا اسکوچیچ به درهای خروج از تیم ملی نزدیک شود و در مقابل نام کارلوس کی‌روش به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران به میان آمده است. فدراسیون فوتبال درگیر انتخابات ریاست بوده که هشتم شهریورماه برگزار می‌شود و بسیاری از کارشناسان، تغییر و تحولات در کادرفنی تیم ملی را مرتبط با فضای انتخاباتی دانسته و آن را وعده برخی کاندیداها برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون می‌دانند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *