آمار عجیب امیر قلعه نویی برابر تیم استقلال!

قلعه نویی که پرافتخارترین سرمربی لیگ محسوب می شود، در ۸ تقابل قبلی از تیم استقلال شکست خورده است.

امیر قلعه نویی به تنهایی ۳ جام از ۴ قهرمانی استقلال را به نام خود ثبت کرده، ضمن اینکه با کسب ۲ قهرمانی با سپاهان در حال حاضر پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛  قلعه نویی در سال های اول جدایی اش از استقلال همیشه نتایج خوبی برابر این تیم کسب می کرد اما در ۴ فصل گذشته کاملا این موضوع برعکس بوده است.

امیر قلعه نویی بعد از بازی رفت استقلال برابر سپاهان در لیگ نوزدهم که با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید، در ۶ بازی لیگ و ۲ بازی جام حذفی پشت سرهم از استقلال شکست خورده است.

در مجموع ۸ بازی پشت سرهم که امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی سپاهان و گل گهر از استقلال شکست خورده است، ۶ بازی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بوده، یک بازی محمود فکری هدایت آبی ها را برعهده داشته و ریکاردو ساپینتو هم شب گذشته طعم پیروزی برابر ژنرال را چشید.

البته فصل پیش بازی رفت دو تیم استقلال و گل گهر با نتیجه مساوی به پایان رسید اما با حکم کمیته انضباطی این بازی ۳ بر صفر به نفع آبی ها تمام شد و در نهایت دست امیر قلعه نویی از کسب امتیاز برابر تیم سابقش کوتاه ماند.

البته نباید فراموش کرد قلعه نویی برابر استقلال بدشانس هم بوده و در برخی بازی ها حقش شکست نبوده اما در نهایت به تیم محبوبش باخته است. هرچه هست آمار ژنرال برابر آبی ها برای خیلی ها باور نکردنی است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *