اتریوم چقدر امنیت دارد؟

ETH

اتریوم Ethereum در کیف پول MetaMask چقدر امنیت دارد؟

شایانیوز- اتریوم Ethereum در کیف پول MetaMask چقدر امنیت دارد؟ کارشناسان امنیت و حریم خصوصی می گویند که گزارش دادن آسیب پذیری ها در انجمن های عمومی مانند توییتر برای مردم بسیار رایج شده است.اگر گزارشی ندهند  در غیر این صورت نادیده گرفته می شوند و ممکن است از نظر امنیتی دچار اختلال شوند.

در واکنش به این خبر که ۴.۵ میلیون دلار پول از هزاران کیف پول نرم‌افزاری در Solana تخلیه شده است، تیم متاماسک – محبوب‌ترین کیف پول نرم‌افزاری برای اتریوم و شبکه‌های سازگار با اتریوم می‌باشد که برای اطمینان از پایگاه کداصلی کیف پول را بررسی می‌کنند تا کاربران تحت تأثیر کلاهبرداری ها و هک قرار نگیرند.توکن سوزی در جاهای دیگر نیز تکرار شده است.

با توجه به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه Near Wallet ممکن است آسیب‌پذیری مشابه کیف پول‌های هک شده Solana داشته باشد، حساب توییتر پروتکل پنجشنبه شب اعلام کرد که به کاربران «به شدت توصیه می‌شود» رمزهای امنیتی خود را تغییر دهند.اسکن آسیب‌پذیری‌ها پس از سوءاستفاده یکی از راه‌های مدیریت امنیت توسط توسعه‌دهندگان است. MetaMask قبلاً گفته بود که در حال سازماندهی مجدد تیم های خود برای پاسخگویی بهتر به مسائل امنیتی است، اما نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد که این تیم همچنان تلاش برای افزایش امینت کاربران خود است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714912900 2020420

شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵

در این پست شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *