اتفاقی غیرمنتظره برای اتریوم!

اتریوم ممکن است بیش از آنچه در ابتدا انتظار می رفت با فشار بیشتری مواجه شود!

شایانیوز- زنجیره Ethereum Beacon در حال حاضر هجوم منابع مالی قابل توجهی را متحمل شد ، که می‌تواند پس از باز شدن قفل سهام منجر به فشار فروش بیشتر از حد انتظار شود. اگرچه این پیشرفت احتمالاً موقعیت بازار اتریوم را در بلندمدت مستحکم می کند و اثر کوتاه مدت ممکن است فشار فروش قابل توجهی را باشد که می تواند بر قیمت ارز دیجیتال تأثیر منفی بگذارد.

Beacon Chain به عنوان مکانیزم هماهنگ‌ کننده برای شبکه جدید اتریوم عمل می‌کند و از ایجاد و اعتبارسنجی بلوک‌های جدید خبر می‌دهد و در عین حال برای حفظ امنیت شبکه به اعتبارسنجی‌کنندگان پاداش می‌دهد. با بازگشایی قفل سهام آینده، دارندگان اتریوم این توانایی را خواهند داشت که ETH خود را از قراردادهای سهام برداشت کنند و عملاً کنترل وجوه قفل شده قبلی خود را دوباره به دست بگیرند.

در حالی که این افزایش دسترسی به وجوه یک شاخص صعودی برای دارایی در بلندمدت است، همچنین پتانسیل نوسانات کوتاه مدت را نیز به همراه دارد، زیرا سرمایه گذاران ممکن است ETH قفل نشده خود را بفروشند. در نتیجه، بازار ممکن است با افزایش فشار فروش مواجه شود که منجر به کاهش موقت قیمت اتریوم شود. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید رویداد باز کردن قفل همچنین می تواند به عنوان یک کاتالیزور برای علاقه و سرمایه گذاری مجدد در اتریوم عمل کند. افزایش نقدینگی و توانایی جابه‌جایی آزادانه وجوه ممکن است سرمایه‌گذاران بیشتری را برای ورود به بازار ترغیب کند و در نهایت باعث افزایش تقاضا و افزایش قیمت شود.

علاوه بر این، باز کردن قفل سهام نقطه عطفی در تاریخ اتریوم است که گامی کلیدی به سمت افزایش مقیاس‌پذیری، امنیت و کارایی شبکه است. همانطور که بلاک چین به تکامل خود ادامه می دهد، چشم انداز بلندمدت اتریوم همچنان مثبت است، زیرا علیرغم رقبای مختلف مانند سولانا و کاردانو، به عنوان راه حلی برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز غالب می شود. و قیمت اتریوم (ETH)، آلت کوین برتر بازار، برای اولین بار در ۷ ماه گذشته، از مقاومت ۱،۹۰۰ دلاری فراتر رفته است. داده‌های وبسایت کوین مارکت کپ نشان می‌دهند آخرین باری که قیمت اتریوم بیشتر از ۱،۹۰۰ دلار بود، به ۱۶ آگوست سال ۲۰۲۲ برمی‌گردد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *