احتمال زنده شدن بیت کوین چقدر است؟

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۳۰۰۰۰ دلار در این هفته وجود دارد؟

شایانیوز- قیمت بیت کوین کاهش حرکت محدوده سه هفته ای خود را نشان می دهد که یک مثلث صعودی رشد ۷.۶ درصدی را به ۳۰۷۰۷ دلار پیش بینی می کند. بستن کندل چهار ساعته یا شکست قاطع سطح حمایت ۲۶۶۶۲ دلاری، تز صعودی بیت کوین را باطل می کند. قیمت بیت کوین بیش از سه هفته می باشد که به شدت تثبیت شده است زیرا بین دو سطح کلیدی معامله می شود. علیرغم عملکرد درخشان سه ماهه اول سال ۲۰۲۳، بیت کوین از اینکه می خواهد به کجا برسد، بی اطلاع است. اما همه چیز ممکن است این هفته تغییر کند و به زودی منجر به حرکت جهت دار شود.

قیمت بیت کوین و حرکت بعدی آن

قیمت بیت کوین از ۱۷ مارس در قالب یک مثلث صعودی تثبیت شده است. این سازند فنی شامل پایین‌ترین و اوج‌های مساوی است که از طریق خطوط روند متصل می‌شوند. راه‌اندازی افزایش ۷.۶ درصدی را پیش‌بینی می‌کند که با اضافه کردن فاصله بین اولین نوسان بالا و نوسان پایین به نقطه شکست به دست می‌آید.

دو راه برای بروز شکست برای قیمت بیت کوین وجود دارد. اولین مورد جایی است که بیت کوین مانع ۲۸۵۲۰ دلاری را به یک طبقه حمایتی تبدیل می کند و باعث حرکت به ۳۰۷۰۷ دلار می شود.

گزینه دوم جایی است که قیمت بیت کوین برای جمع آوری نقدینگی توقف فروش، هیپوتنوز مثلث را به ۲۷۶۶۰ دلار می رساند. این حرکت گاوهای اولیه را از بین می برد و خرس ها را به دام می اندازد و ترکیبی عالی از کاپیتولاسیون ایجاد می کند. پس از چنین جریان نقدینگی، بیت کوین احتمالاً بالاتر خواهد رفت و مانع ۲۸۵۲۰ دلار را برای حرکت به ۳۰۷۰۷ دلار تغییر خواهد داد.

در حالی که چشم انداز صعودی برای قیمت بیت کوین منطقی است، اما تنها در صورتی ممکن است که تثبیت برای هفته چهارم ادامه یابد. از سوی دیگر، بیت کوین ممکن است سناریوی مثلث صعودی را نادیده بگیرد و از پایین ترین سطح هفته قبل یعنی ۲۷۱۶۶ دلار منحرف شود.

بدترین سناریو در صورتی رخ می دهد که قیمت بیت کوین یک کندل چهار ساعته به زیر سطح حمایت ۲۶۶۶۲ دلار بسته شود. این توسعه تز صعودی برای BTC را باطل می کند و به طور بالقوه باعث ایجاد یک شکست در شکن سه روزه می شود، که از ۲۵۲۰۰ دلار به ۲۳۸۲۷ دلار افزایش می یابد، که یک بازی طولانی مدت است که درخبرهای قبلی توضیح داده شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *