تیتر خبرها

اختلاف اعضای هیات مدیره با مصطفی آجورلو؟

1656165475 293 آجورلو

گفته می شود یکی از اعضای هیات مدیره استقلال پس از پایان نقل و انتقالات ناگفته هایی در خصوص اتفاقات استقلال دارد.

باشگاه استقلال پس از انتخاب ریکاردو ساپینتو به دنبال جذب نفراتی در بازار نقل‌وانتقالات است اما مدیران باشگاه هنوز موفق به جذب بازیکن خاصی نشده‌اند. در شرایطی که سال گذشته کمتر از دل این باشگاه حواشی بوجود آمد اما خبرهایی رسیده که اعضای هیئت مدیره استقلال از اقدامات مصطفی آجولو مدیرعامل این باشگاه ناراحت هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ استارت ناراحتی برخی از اعضای هیئت مدیر از آجورلو از جدایی فرهاد مجیدی آغاز شد و آنها اعتقاد داشتند چطور در جریان این موضوع قرار نگرفته‌اند. اعضای هیئت مدیره با جدایی مجیدی مخالفت کردند و گفتند اگر قرار است جدا شود باید طبق قراردادش غرامت بدهد اما آجورلو از آنها می‌خواهد وارد چالش نشوند تا هم استقلال وارد حاشیه نشود و هم زمان از دست نرود.

در ادامه، وضعیت نقل‌وانتقالات استقلال حتی پس از انتخاب ریکاردو ساپینتو بحرانی پیش رفت، تا جایی برخی از اعضای هیئت مدیره در رسانه‌ها صحبت‌های مختلفی می‌کنند تا بگویند در جریان هیچ موضوعی نیستند و افراد دیگری کارها را پیش می‌برند. یک نفر از اعضای هیئت مدیره نیز از کنایه‌های آجورلو بی‌نصیب نمانده و قرار است پس از نقل‌وانتقالات صحبت‌های جنجالی انجام دهد‌.

پس از این موضوع، آجورلو برادرزاده خودش را مامور مذاکره با مربی خارجی کرد. هر روز خبرهای ضد و نقیضی از درون باشگاه منتشر می‌شد که باعث ناراحتی اعضای هیئت مدیره شد. آنها از روند مذاکرات خبر نداشتند و بر این باور بودند که چرا آجورلو به عنوان مدیرعامل آنها را در جریان مذاکرات نمی‌گذارد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *