ادا اصولای لادن مستوفی با رفیقِ فوکولش جلو همممه سَمیشون کرد؛ سنش نوحه و فیسش هلو!

لادن مستوفی بازیگر مشهور ایرانیه که هر از گاهی در مراسمات سینمایی حضور پیدا میکنه اینبار هم استایل خانوم مورد توجه قرار گرفت.

شایانیوز- این روزا دیگه اونقدر بازیگر اومده و رفته تو سینما و تلویزیون که تعدادشون از دست خارج شدست چرا که مثلا قبلنا یکسری بازیگر سوپراستار بودن و یکسری بازیگر عادی! اما حالا هنرپیشه ها به خصوص خانومای جَوون و جذاب به شدت زیاد شدن و تو یه کورس دیدنی با همدیگه هستند. در این بین برخی از هنرمندان قدیمی مثل لادن مستوفی کمکار و کمرنگ شدن که البته مشخص نیست به دلایل شخصیه و یا نبود پیشنهاد کاری! لادن مستوفی از چهره های مشهور در سینماست که چهره خوبی داره و کلی هوادار هم دوست دار خانوما خانومان. اما لادن مستوفی گرچه که گفتیم کم کار شده ولی این رو هم باید خاطر نشان کرد که شهرت وی خدشه دار نشده و هنوز هم خانوم بازیگر اسم و رسم خاص خودش رو داره.

لادن مستوفی تا به جحل در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته که خب میشه بعنوان یکی از مشهورتریناش فیلم “تسویه حساب” رو نام برد. البته این کار هم قدیمیه و جدید نیست اما نکته جالبش اینجاست که لادن خانوم مستوفی فیس حال حاضرشونم کُپ همون موقع هستش و این نشون میده ایشون نمونه بارز قالی کرمونه!!! 

در ادامه تصویری جدید از لادن مستوفی مشاهده می کنید که با استایل جذابش حسابی جلب توجه کرد.

unknown_273925767_899051437458113_2801845346969247939_n

لادن مستوفی سن بالااااعه ولی فیسش عین نی نیه!

لادن بانو یه دو ماه دیگه پنجاه سالگیش تموم میشه که خب این واقعا باور نکردنیه چرا که این چهره با این طراوت و صافی رو فقط میشه تو چهره یک خانوم سی ساله دید که واقعا جای آفرین داره که یک خانوم تا به این اندازه مراقب خودش باشه و به خودش برسه. البته که بی بی فیس بودن و پوست خوب هم چیزیه که خدا داده و به هر کسی نمیده اما روی صحبت و تیکه با خانومایی هستش که با دو کیلو آرایش و زیر سازی و رو سازی چهرشون رو میسازن و میخوان تا جَوون تر و البته زیباتر هم دیده بشن!

ناگفته نمونه که لادن مستوفی در تصویر بالا کنار لیندا کیانی هستش و با توجه به اینکه کمتر تو مراسما دیده میشه انگاری تنها رفیق فابش تو این فضاها لیندا خانومه که اینهمممه باهاش عکس داره.

لادن مستوفی بَددد بهاره رهنما جیب بغلشه!!

لادن مستوفی از دیگر خوبیاش اینه که اصلا همانند همکارای امروزیش نیست. البته امروزی از لحاظ فعالیت میگیم وگرنه مثلا بهاره رهنما از نظر سنی امروزی نیست ولی خیلییی اکتیوه! حالا منظور چی بود؟ این بود که لادن بانو تو اینستاگرام فعالیت چندانی نداره و با وجود اینکه چند سالیه بازیگرا حسابی ریخت تو این فضا و دارن خودشون رو مشهور و مشهورتر میکنن، اما چهره هایی هم هستند مثل لادن مستوفی که این موارد براشون اهمیت چندانی نداره.

ولی جالبه با وجود کمبود این بازیگر در مجازی طرفدارای بسیاری داره که خانوم خانومارو خیلی دوست دارن و بازیگر مورد علاقشونه. در همین راستا لادن مستوفی ۱۰۰ هزار دنبال کننده داره که با این چهره و زیبایی میتونست خیلی بیشتر از اینها باشن اما خب سلیقست دیگه! یکی مثل خانوم بهاره رهنما برای جذب فالوور به هررر در و تخته ای میزنه و هر روز رنگی جدید از خود نشون میدن برخی هم مثل لادن خانوم مستوفی.

unknown_79389895_460748674610577_264625100529006952_n

لادن مستوفی یه آیس و خشک یا جذاب و با استعداد؟!

اینهمه از لادن مستوفی خوب گفتیم بهتره انتقادی ریز هم داشته باشیم و اون اینه که لادن مستوفی اینجوریه که تو بازیگریش اصلا و ابدا چالش نداره و کلا تو هر نقشیم که باشه باز یه مدل دیده میشه و چندان نمیتونه با لحن و یا سبک دیگه ای بازی کنه که خب این زیاد خوب نیست و بسیاری از کاربران هم بر این نظرند که لادن خانوم یخ طوره!!

unknown_53267149_2351074521626495_7242398220533159588_n

بیوگرافی جالب لادن مستوفی

لادن مستوفی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۱ در تنکابن مازندران ، دانشجوی انصرافی دانشگاه می باشد که از ۲۱ سالگی با تئاتر بروی صحنه رفت سپس با فیلم روز واقعه به شهرت رسید و حالا عادت بد قولی دارد.

ازدواج لادن مستوفی و فاصله سنی پدر دختری! 

لادن مستوفی در سال ۱۳۷۲ وقتی ۲۱ ساله بود با شهرام اسدی کارگردان فیلم روز واقعه وارد یک رابطه عاشقانه شد و با اختلاف ۲۰ سال سن باهم ازدواج کردند.

این زوج هنوز با گذشت سالها ، زندگی موفقی کنار هم دارند.

Ladan_Mostofi_Va_Shahram_Asadi_Bio_2

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *