از جذابیت های حیات وحش؛ بوفالو به زووور خودش از چنگ تمساح در آورد اما دماغش کنده شد

بزرگ ترین گونه بوفالو ها در جهان در هند زندگی می کنند که ارتفاعشان در مواردی به ۳ متر و ۸۰ سانتی متر می رسد.

شایانیوز- در این ویدئو نبرد هیجان انگیز بین تمساح و بوفالو را خواهید دید. بوفالو برای زنده ماندن می جنگد تمساح هم در پی غذایی لذیذ است که دست آخر بوفالو پیروز میدان می شود و تمساح دست از پا دراز تر به خانه اش بر می گردد. حالا که صحبت از تمساح و بوفالو شد بد نیست کمی بیشتر با بوفالو یا همان گاومیش آشنا شویم.

چه اهل آشپزی باشید چه نباشید قطعا اسم پنیر موزارلا را شنیده اید این پنیر که یکی از محبوب ترین پنیر های جهان است از شیر گاومیش تهیه می شود پس پنیر دوست ها حسابی مدیون بوفالو ها هستند.

بوفالو که از خانواده گاو ها است مانند آن ها از هیکل درشتی برخوردار می باشد و چیزی که آن ها را از گاو ها متمایز می کند شاخ های بزرگ هلالی شکل بر روی سرشان است. این حیوان گیاه خوار است و عمدتا از چمن و علف برای تغذیه استفاده می کند. 

هند منبع اصلی پرورش بوفالو و زیستگاه طبیعی بوفالو ها می باشد. بزرگ ترین گونه گاومیش در کل جهان نیز به کشور هند تعلق دارد. گاومیشان هندی بزرگ ترین گونه پستانداران زیر شاخه گاوان به حساب می آیند. ارتفاع یک بوفالو هندی ماده بالغ تا حدود ۲ متر و ۸۰ سانت اندازه گیری شده است و گاومیش نر نیز تا حدود ۳ متر و ۸۰ سانتی متر، ارتفاع دارد.

این حیوان با این که جثه درشت و وزن سنگینی دارد، اما می تواند با سرعت بالایی بدود. نکته جالب در مورد گاومیشان هندی این است که شکارچیان طبیعی آن ها تنها می توانند ببر ها به صورت گروهی، و تمساح های نر بالا ۵۰ سال باشند. زیرا که شکار کردن این حیوان عظیم الجثه بسیار دشوار است از این رو شکارچیان آن باید بسیار درشت و بالغ باشند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *