تیتر خبرها

از جذابیت های حیات وحش؛ تنبل نگون بخت که با هزار بدبختی رفته بود بالای درخت غذای شیر شد

در این ویدئو یک شیر پوما را خواهید دید که برای شکار تنبل از درخت بلند بالا رفت و پس از چند بار صعود ناموفق موفق شد خود را به تنبل برساند

شایانیوز- تنبل‌ درختی که غالبا در آمریکای جنوبی و مرکزی یافت می‌شود حیوانیست که از پنجه‌های بلند خود برای آویزان شدن از شاخه‌های درختان بلند استفاده می‌کنند و از برگ درختانی تغذیه می‌کنند که رسیدن به آن‌ها از عهده هر حیوانی برنمی‌آید. برای تنبل‌های درختی، راه رفتن بر روی زمین به دلیل بلندی طول پنجه‌هایشان (که بین ۸ تا ۱۰ سانتی‌متر است) بسیار سخت و تا حدی غیر ممکن است!‌ به همین دلیل آن‌ها بیشتر زمان زندگی خود را بر روی شاخه‌های درختان می‌گذرانند. تنبل‌ها جثه‌ای به اندازه یک سگ معمولی دارند (طولی حدود ۵۸ تا ۶۸ سانتی‌متر) و حدود ۸ کیلوگرم وزن دارند.

تنبل ها کاری جز خوردن و خوابیدن ندارند، به قدری تنبل و بی حرکت هستند که خزه های بسیاری روی بدنشان رشد می کنند. البته نا گفته نماند وجود و رشد این خزه ها روی بدن به استتار این حیوان کمک می کند. تغذیه این حیوان نیز فرق دارد زیرا فقط یک بار در هفته غذا می خورد و طی این مدت غذا به سختی هضم می شود.

در این ویدئو یک پوما (شیر کوهی) را خواهید دید که برای شکار تنبل از درخت بلند بالا رفت و پس از چند بار صعود ناموفق موفق شد خود را به تنبل برساند و با تلاش بسیار این تنبل کند را که به تنه درخت چسبیده بود پایین کشید.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *