از جذابیت های حیات وحش؛ جگوار گرسنه در چشم بِهم زدنی دَخل تمساح نگون بخت رو آورد

در این ویدئوی شگفت انگیز جگوار گرسنه ای را می بینید که برای شکار تمساح درون آب می‌پرد و در اتفاقی نادر موفق به شکار تمساح می‌شود.

شایانیوز- جگوار ها یکی از بزرگ ترین اعضای خانواده گربه ها هستند که بعد از شیر ها و ببر ها قدرت سوم را در گاز گرفتن دارند. پس اگر روی روزگاری با این خای خالی های خشمگین مواجه شدید غزل خداحافظی را بخوانید. از آن جایی که جگوار و پلنگ هر دو خال خالی هستند خیلیا تو تشخیص این دو دچار اشتباه می شوند اما اگر کمی دقت کنید متوجه تفاوت هایشان می شوید. جگوار ها از پلنگ ها قد بلند تر هستند و وزن بیشتری هم دارند. علاوه بر این سر پلنگ از جگوار کوچک تر است. مهم ترین تفاوت پلنگ و جگوار در خال هایشان است؛ خال های پلنگ کوچک‌تر، پیچیده‌تر و به هم نزدیک‌تر است اما خال های جگوار بزرگ‌ترِ و در مرکز هر خال یک نقطه سیاه کوچک‌تر هم وجود دارد.

از تفاوت های جگوار و پلنگ که بگذریم در این ویدئوی شگفت انگیز جگوار گرسنه ای را می بینید که برای شکار تمساح به درون آب می‌پرد و در اتفاقی نادر موفق به شکار تمساح می‌شود. در پایان ویدیو می‌بینیم که جگوار با آرواره‌های قدرتمندش تمساح را از آب بیرون می‌کِشد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *