از جذابیت های حیات وحش؛ سرنوشت غم انگیزِ گورخر تازه متولد شده ای که شکار شیر نر شد!

این لحظه بی‌رحمانه‌ای است که یک شیر نر به گورخر تازه متولد شده هجوم می‌آورد و چند لحظه پس از آنکه کره برای اولین بار می ایستد او را می کشد.

شایانیوز- حیات وحش دو گزینه بیشتر نداد یا شکارچی میشوی یا طعمه، البته که ما انسان ها هزاران سال است که از آن فضا دور شده ایم و دیگر به درستی نمیتوانیم تشخیص دهیم در بین حیونات چه چیز درست است و چه چیز اشتباه، ما انسان ها تمام موجودات را با یک متر قضاوت می کنیم انگار که جز ما هیچ موجودی سلیمی نیست و ماییم که مرکز کل جهانیم، پس مشهود است که ما فکر میکنیم بعضی کارهای حیوانات اشتباه و غیرمنطقی اند. شاید هم برخی از کارهای حیوانات اشتباه باشند اما به قطع نمیتوان قضاوت کرد و همیشه جای شبهه را خالی باید گذاشت.

گورخر ها به شدت اجتماعی هستند و برای محافظت خود از دست شکارچیان همیشه به صورت گله ای زندگی می کنند. گله توسط یک گورخر نر محافظت می شود. پیوندهای اجتماعی محکم بین گورخرها آن ها را نسبت به هم بسیار با محبت کرده است، آن ها با دندان های خود همدیگر را نوازش می کنند و هنگام حمله شکارچیان مراقب یکدیگر هستند.

اما در این ویدیو گله ای از گورخرها رو می بینید که در جنگل مشغول استراحت هستند. در این بین مدت کوتاهی از زایمان یک گورخر ماده می گذرد. در کمال نابوری او کاملا بی تفاوت به نظر می رسد. تمام توجه او از نوزادش دور است. ناگهان شیری به او حمله می کند. مادرش از او دور است و فقط نگاه می کند!

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *