تیتر خبرها

از جذابیت های حیات وحش؛ سگ های وحشی با شگردی عجیب شکار یوزپلنگ ها رو دزدیدند

در این ویدئو که در پارک ملی پیلانسبرگ ضبط شده یوزپلنگ هایی را می بینید که به تازگی یک حیوان وحشی را شکار کرده اند.

شایانیوز- دنیای حیوانات دنیای شگفت انگیزی است که متاسفانه به دلیل حضور انسان ها دستخوش چالش های خطرناکی شده است. اگر انسان ها به قوانین طبیعت احترام می گذاشتند امروز طبیعت زیباتری داشتیم چرا که حرص و طمع انسان بسیاری از زیستگاه های طبیعی را نابود کرده. حیوانات بسیاری هم به دلیل طمع سیری ناپذیر بشر از صحنه گیتی محو شده اند خیلیا هم مثل پلنگ ایرانی، گوریل ها، لاک پشت های دریایی، پلنگ سیبری و … در خطر جدی انقراض هستند.

در این ویدئو که در پارک ملی پیلانسبرگ ضبط شده یوزپلنگ هایی را می بینید که به تازگی یک حیوان وحشی را شکار کرده اند. قسمت عجیب ماجرا این است که یوزپلنگ‌ها بسیار عصبی به نظر می‌رسیدند، آن‌ها احساس کرده بودند که چیزی در جای خود نیست.

ناگهان چند تا سگ وحشی  از سمت راست شروع کردند به نزدیک شدن؛ سگ‌ها متوجه لاشه شده و می‌دانستند که این فرصتی آسان برای دریافت یک وعده غذایی رایگان است. سگ‌های وحشی شروع به ترساندن یوز‌ها کردند و پس از مدتی با موفقیت یوزپلنگ‌ها را بدرقه کردند. قدرت دست انداختن سگ‌های وحشی و صدا‌هایی که در می‌آوردند آنقدر قدرتمند و آزار دهنده بود که ترس را به جان می‌انداخت.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *