تیتر خبرها

از جذابیت های حیات وحش؛ شغال نترسی که واسه دزدیدن لاشه بدجووور رفت رو مخ شیر بی اعصاب

همان طور که در این ویدئو خواهید دید شغال ها شیر‌ را دنبال می‌کنند به این امید که شکار کند و آن ها بتوانند تکه‌ای از شکارش را به دست آورند.

شایانیوز- شغال ها متعلق به خانواده سگ سانان هستند که با روباه و گرگ هم خانواده می باشند و از لحاظ ظاهری هم با آن ها شباهت دارند. شغال ها مثل شیر ها، فیل ها و کفتار ها اغلب به صورت گروهی و در گله هایی که بین ۱۰ تا ۳۰ عضو دارند زندگی می کنند.  آن ها به شدت  نسبت به قلمروی خود حساس هستند و آنجا با ادرارشان نشانه گذاری می کنند. جالب است بدانید که شغال ها معمولاً به صورت زوج‌های تک‌ همسر هستند که همیشه با هم زندگی می‌کنند و از قلمرو خود در مقابل شغال‌های دیگر دفاع می‌کنند.

شغال ها همه چیز خوار هستند و غذای آن ها شامل طیف وسیعی از مواد گیاهی و حیوانی می باشد. آن ها گاهی تکه های لاشه باقی مانده از طعمه سایر شکارچیان را می دزدند و از هیچ فرصتی برای خوردن غافل نمی شوند. شغال ها معمولا تنها شکار نمی کنند زیرا جثه کوچکشان برای شکار و به دام انداختن سایر حیوانات به خصوص طعمه های بزرگ تر مناسب نمی باشد.

همان طور که در این ویدئو خواهید دید شغال ها شیر‌ را دنبال می‌کنند به این امید که شکار کند و آن ها بتوانند تکه‌ای از شکارش را به دست بیاورند. آن‌ها حتی سعی می‌کنند شیر را گاز بگیرند تا حواسش را پرت کنند و بتوانند لاشه شکار شده اش را بدزدند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *