از جذابیت های حیات وحش؛ شیر نر آنن فانن توله کفتار بیچاره رو از لانه بیرون کشید و کشت

این ویدئوی شگفت انگیز که توسط آلمرو کلینگنبرگ در حیات وحش تیمباواتی آفریقای جنوبی ضبط شده حمله دو شیر نر به یک بچه کفتار را نشان می دهد.

شایانیوز- گروه های طبیعت گرد همواره به دنبال ثبت لحظات بکر در دنیای حیوانات هستند. لحظاتی که آن ها با دوربین هایشان ثبت می کنند در کنار زیبا بودن گاهی اوقات به شدت دردناک است اما قانون طبیعت همین است حیوانات برای بقاء باید همواره حواس جمع باشند و هر روز بی وقفه تلاش کنند تا بتوانند طلوع مجدد خورشید را ببینند. خیلی از بخش های زندگی حیوانات برای مایی که از بیرون نظاره گر هستیم ناعادلانه است اما مطمئن باشید چیزی ناعادلانه تر از دخالت انسان در طبیعت نبوده و نخواهد بود.

این ویدئوی شگفت انگیز که توسط آلمرو کلینگنبرگ در حیات وحش تیمباواتی آفریقای جنوبی ضبط شده دو شیر نر را در نزدیکی لانه کفتار‌ها نشان می‌دهد که متوجه چرت زدن یک کفتار کوچک شدند. آن ها با حمله ای برق آسا این حیوان کوچک را کشتند. آلمرو گفت: پس از گذراندن ۲۰ سال در حیات وحش، این یک مشاهده فوق العاده نادر بود. من هرگز چیزی شبیه این ندیده ام.

او ماجرا را اینگونه شرح داد: ما وسیله نقلیه را متوقف کردیم و در حالی که ۲ شیر نر خواب بودند، ساکت نشستیم. شیر‌ها از جا برخاستند و به نقطه‌ای که صدا‌ها از آنجا می‌آمد دویدند. وقتی به لانه نزدیک شدند شروع به تعقیب کردند و به سمت کفتار‌ها دویدند.

یکی از شیر‌های نر، یک توله کفتار را از لانه بیرون کشید و بلافاصله او را گاز گرفت. شیر خشمگین کفتار را به اطراف تکان داد و اجازه نداد شانسی برای زنده ماندن داشته باشد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *