از جذابیت های حیات وحش؛ شیر های بی عرضه با دیدن اسب آبی عصبی بدجور گرخیدن و فِلنگو بستن

در این ویدئو شیر هایی را خواهید دید که وارد آب شدن اما تا چشمشون به اسب آبی افتاد از شدت ترس در رفتن.

شایانیوز- از نظر ما شیر سلطان جنگل است بر همین اساس در نبرد با حیوانات دیگر همیشه انتظار داریم که پیروز میدان باشد بنابراین با دیدن این ویدئو قطعا شگفت زده خواهید شد چرا که شیر با دیدن اسب آبی جوری ترسید که تا خودتون ویدئو رو نبینید باور نمی کنید.

تا حالا با خودتون فکر کردید که چرا به شیر لقب سلطان جنگل داده شده؟ شیر نه به اندازه خرس قویه، نه سرعت پلنگ رو داره، نه مثل روباه باهوشِ و نه مثل طاووس زیباست پس چرا این لقب پر طمطراق رو بهش دادن؟

بعضی ها میگن شیر تا گرسنه نباشه شکار نمی کنه وقتی هم که گرسنه شد به اندازه نیازش شکار میکنه تازه از غذاهاش به بقیه حیوان ها هم میده و در نهایت موقع مریضی از گله جدا میشه تا مزاحم بقیه  نباشه؛ برای همین بهش سلطان جنگل میگن!

در کنار همه این موارد که نمی دانیم درست هست یا نه یه چیز خیلی مهم دیگه وجود داره که باعث شده شیر سلطان جنگل بشه اون، چیزی نیست جز قدرت تفکر. در واقع این طرز تفکره که باعث تفاوت بین شیر با بقیه حیوانات میشه. به عنوان مثال وقتی که یه شیر داره به فیل نگاه میکنه توی ذهنش دنبال شکاره ولی فیل در همون لحظه توی ذهنش دنبال فرار کردنه! این تفاوت توی تفکره که باعث میشه شیر بتونه بدون هیچ ترس و نگرانی ای شکار کنه و به راحتی به گله حیوانات دیگه حمله کنه پس با این حساب شایسته این لقب می باشد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714396297 2017083

معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت

در این پست معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *