از جذابیت های حیات وحش؛ مار کوچولو موچولو قورباغه دو برابری خودش رو یه لقمه چَپ کرد

حیات وحش دنیایی است که هر ثانیه آن ممکن است با اتفاقی دور از انتظار یا صحنه ای دراماتیک همراه باشد درست مانند این شکار غریب الوقوع.

شایانیوز- حیات وحش حقیقتا یکی از شگفت انگیز‌ترین اسرار آفرینش است که هر چه بیشتر در اون نگاه می کنید و هرچه بیشتر در رابطه با اون مطالعه می کنید بیشتر مجذوبش میشید و از این حجم شگفتی حیرت می کنید. گاهی در حیات وحش نبرد هایی اتفاق می افتد که به نظر ما بسیار عجیب و غیر قابل باور هستند اما عجیب تر از آن نتایجی است که این نبرد ها در پی دارند. در ادامه شاهد نبرد یک مار خالدار بوته ای هستیم که به قورباغه ای با دو برابر ابعاد خود حمله می کند و قورباغه نیز با تمام توان برای نجات جان خود مبارزه می کند.

فرانک دی بیر راهنمای میدانی ۲۶ ساله ایست که شاهد این صحنه خارق العاده بوده است. این طور که فرانک دی بیر تعریف می کند: در همان حال که در منطقه در حال گشت و گذار بودیم ناگهان صدای بلندی به گوش ما رسید که من پیش از این هرگز آن را نشنیده بودم برای همین هم سریعا با دوربینم به این طرف و آن طرف نگاه می کردم تا شاید بتوانم مسبب این صدا را پیدا کنم.

وقایع حیات وحش

اگر چه که نمی دانستم دقیقا باید به دنبال چه چیزی باشم و قرار است نهایتا با چه صحنه ای رو به رو شوم اما مطمئن بودم که حیوانی به حیوان دیگری حمله کرده است و آن بخت برگشته قرار است خیلی زود کشته شود. بالاخره منشا صدا را پیدا کردیم. در کمال تعجب و ناباوری یک مار بوته ای خالدار را دیدیم که ظاهرا در کمین یک قورباغه بزرگ نشسته بود و نهایتا موفق شده بود به آن حمله کند و حالا قورباغه در بین آرواره های مار گیر افتاده بود و برای نجات خود دست و پا میزد.

وقایع حیات وحش

با توجه به این که قورباغه مذکور جسه بسیار بزرگی داشت چگونگی گیر افتادنش در بین آرواره های مار خالدار واقعا عجیب بود. در کمال ناباوری تلاش های قورباغه بی فایده بود و مار توانست او را از پا در بیاورد. در آخر مار برای لذت بردن از وعده غذایی لذیذ و دلچسب خود که برایش حقیقتا تلاش هم کرده بود، در حالی که قورباغه را قورت داده بود به آرامی به سمت بیشه ها حرکت کرد و در میان درخت ها و درختچه ها محو شد.

وقایع حیات وحش

جالب است بدانید که مار های کوچک تر مثل مار بوته ای خالدار سبز رنگ نیازی ندارند که هر روز غذا بخورند و یک وعده غذای این چنینی می تواند او را برای نزدیک به یک هسته سیر نگه دارد پس مار خالدار با این شکار حسابی برد کرده است.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1980900

دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم ( دانلود قسمت ۹ افعی تهران ) حجم رایگان

در این پست دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم ( دانلود قسمت ۹ افعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *