از جذابیت های حیات وحش؛ میمون شجاعی که نوزادش را از تو دهان تمساحِ زمخت کشید بیرون

در این ویدئو بچه میمونی را می بینید که گرفتار آرواره های قدرتمند تمساح شده در حالی مادرش به آب و آتش می زند تا او را نجات دهد.

شایانیوز- میمون ها حیواناتی بازیگوش و بسیار باهوش هستند که از نظر ژنتیکی به انسان شباهت دارند. آن ها  همه چیز خوار هستند و با آویزان شدن از شاخه ها و با سرعتی باور نکردنی از این درخت به آن درخت تاب می خورند. میمون ها اغلب در نواحی گرمسیری زندگی می کنند گفته شده میمون های دنیای قدیم بیشتر به آفریقا و آسیا تعلق داشته و میمون های دنیای جدید معمولا در آمریکای مرکزی و جنوبی دیده می شوند.

میمون ها با توجه به زیستگاه و شرایط زندگی خود تفاوت هایی با هم دارند، به عنوان مثال بابون ها بیشتر در کشورهای جنوب غربی آفریقا که آب و هوای خشک و در عین حال خنک تر دارد زندگی می کنند در حالی که ماکاک ژاپنی با بدنی پوشیده از موهای ضخیم سفید رنگ به نواحی برفی شمال ژاپن تعلق دارد.

برخی میمون ها نواحی اطراف چشمه های آب گرم کوهستانی را ترجیح می دهند در حالی که تامارین شیر طلایی اغلب در مناطق بارانی برزیل که میانگین دمای هوای آن بالای ۲۶ درجه سانتی گراد می باشد زندگی می کند، این حیوان بیشتر اوقات خود را روی درختان و با فاصله ۳ تا ۱۰ متر از زمین می گذراند، در مقابل بابون ها فقط برای خوابیدن و فرار از شکارچیان به مکان های مرتفع مانند صخره ها می روند.

در این ویدئو بچه میمونی را می بینید که گرفتار آرواره های قدرتمند تمساح شده در حالی مادرش به آب و آتش می زند تا او را نجات دهد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714465834 1980875

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت ۱۲ فصل ۲ زودیاک) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت ۱۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *