از جذابیت های حیات وحش؛ نبرد خرس گریزلی تنها با گله گرگ ها بر سر غذا با پایانی باز

در این ویدئو یک خرس گریزلی که در پارک ملی یلواستون سعی داشت غذای گرگ‌ها را بدزدد، توسط گله گرگ‌ها تحت تعقیب قرار گرفت.

شایانیوز- دنیای حیوانات دنیای شگفت انگیزی است که متاسفانه به دلیل حضور انسان ها دستخوش چالش های خطرناکی شده است. اگر انسان ها به قوانین طبیعت احترام می گذاشتند امروز طبیعت زیباتری داشتیم چرا که حرص و طمع انسان بسیاری از زیستگاه های طبیعی را نابود کرده. حیوانات بسیاری هم به دلیل طمع سیری ناپذیر بشر از صحنه گیتی محو شده اند خیلیا هم مثل پلنگ ایرانی، گوریل ها، لاک پشت های دریایی، پلنگ سیبری و … در خطر جدی انقراض هستند.

خرس های گریزلی هم جزء حیوانات در خطر انقراض می باشند این خرس ها که از گونه خرس های قهوه ای هستند بسیار درشت هیکل می باشند. خرس های گریزلی برخلاف خیلی از حیوانات که به صورت گله ای زندگی می کنند تنها زندگی کردن را ترجیح می دهند. خرس گریزلی برای خواب زمستانی خود لانه ای حفر کرده یا مکان مناسبی در دل یک غار پیدا می کند. خواب زمستانی آن ها ۵ ماه طول می کشد که در این مدت غذا و آب نمی خورد، ادرار و مدفوع نمی کند و در اوایل بهار بیدار می شود.

در این ویدئو یک خرس گریزلی که در پارک ملی یلواستون در ایالت وایومینگ آمریکا سعی داشت غذای گرگ‌ها را بدزدد، توسط گله گرگ‌ها تحت تعقیب قرار گرفت. این خرس گرسنه دو بار برای سرقت شکار گرگ‌ها اقدام کرد، اما هر بار با واکنش سرسختانه این حیوانات درنده روبرو شد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *