از کجا وان بادی و ترامپولین بخریم

فروشگاه اینترنتی اورجینال اینتکس یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید محصولات وان بادی و ترامپولین می باشد.

تفریحات از گذشته تا به امروز تغییرات زیادی داشته است. پیشرفت‌های تکنولوژی، فاصله‌ی ایده‌ها تا تولید را بسیار کم کرده و این اتفاق توانست تاثیر زیادی بر ازبین‌بردن محدودیت‌های وسایل در دست بشر، از جمله وسایل تفریحی متفاوت بگذارد. امروزه با بهره‌گیری از علم روز دنیا وسایل متعددی برای انواع تفریحات متفاوت ساخته شده است که امکان سرگرمی و اوقات لذت‌بخشی را برای افراد فراهم می‌کند.

از دیرباز آب‌بازی، تفریح مورد علاقه کودکان بوده است در میان بزرگسالان نیز طرفداران زیادی دارد. مشکل نداشتن فضای مناسب برای این کار، لذت آب‌بازی و استفاده از یک وان آب ولرم را تا سال‌ها از عموم مردم گرفته بود؛ اما امروزه با تولید وان‌های بادی این محدودیت دیگر نمی‌تواند مانع لذت بردن و آرامش اعصاب پس از یک روز کاری سخت شود.

ترامپولین نیز از دیگر وسایلی است که لذت پریدن را برای شما دوچندان می‌کند. این کار با اینکه می‌تواند فواید زیادی برای سلامتی داشته باشد و تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای شما رقم بزند.

برای خرید این ابزار تفریحی پس از شناسایی علاقه و نیاز خود، نوبت به انتخاب بهترین فروشندگان این حوزه می‌رسد که سابقه درخشانی در این زمینه دارند و می‌توان به تجربه و محدودیت آنها اعتماد کرد.

وان بادی

وان بادی در فضاهایی که علاقه‌مند به داشتن تفریح‌های آبی هستید؛ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول در مقایسه با استخرهای بادی اندازه کوچک‌تری دارد. قابلیت جابه‌جایی و وزن کم، دو ویژگی مهم این دسته از محصولات هستند که محبوبیت آنها را افزایش داده است.  

im

ویژگی‌های وان بادی

قطعا یکی از گزینه‌های عالی برای تفریحات خانوادگی همراه کودکان به ویژه در فصل‌های گرم سال وان‌های بادی هستند. با اینکه عموم مردم با مدل‌های کودکانه این وسیله بیشتر آشنایی دارند اما استفاده از وان‌های بادی فقط مخصوص کودکان نیست و در ابعاد و طرح­های متفاوتی نیز برای بزرگسالان تولید و به بازار ارائه می‌شوند. بزرگسالان با یک وان آب با دمای دلخواه می‌توانند استراحت مناسبی بعد از یک روز کاری سخت و کسل‌کننده داشته باشند.

جنس وان‌های بادی

جنس وان بادی پلاستیک فشرده است و رنگ و ضخامت آن بستگی به طرح و ابعاد موردنظر دارد. وان‌های بادی که برای بزرگسالان طراحی می‌شوند از ضخامت پلاستیک بیشتر و دایره رنگی کمتری برخوردار هستند. وان‌های بادی کودکان که وزن کمتری را تحمل می‌کنند و نیاز به انعطاف‌پذیری بیشتری دارند؛ از ضخامت کمتری در تولید آنها استفاده می‌شود. 

سهولت جابه‌جایی

وان‌های بادی در مقایسه با وان‌های معمولی که در خانه‌ها نصب می‌شوند؛ امکان نصب راحت‌تری دارند و به آسانی قابل حمل هستند. شما به سختی و با صرف هزینه بسیار زیاد می‌توانید وان خانه خود را جابه‌جا کنید و حتی چینش حمام را تغییر دهید اما این کار برای وان‌های بادی بدون هزینه و در کمتر از چند دقیقه امکان‌پذیر است.

وان‌های بادی ضد نشتی

یکی دیگر از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این محصول اطمینان از فرایند درزگیری آنها است. اگر وان بادی شما سالم باشد و از برخورد اجزای تیز به آن خودداری کنید؛ می‌بینید که آبی از آن به بیرون نشت نخواهد کرد و می‌توانید حتی در منزل نیز با اطمینان از این محصول استفاده کنید.

سرعت بالای تعمیر وان‌های بادی

وان بادی نسبت به وان‌های مرسوم و قدیمی در هنگام خرابی و بروز مشکل راحت‌تر تعمیر شده و می‌تواند تا سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. تسریع تعمیر ویژگی دیگری است که محبوبیت وان بادی را افزایش می‌دهد. در صورت بروز ایراد در آن اعم از پارگی و نشتی، می‌توانید به آسانی از چسب‌های مخصوص وان‌های بادی استفاده کنید یا آن را به نمایندگی شرکت خریداری تحویل داده تا آن را تعمیر کنند.

طراحی خاص وان‌ها امنیتی ایده‌آل برای بازی‌های کودکان

وان بادی برای نوزادان نیز طراحی شده و می‌تواند محیط امن و مناسبی برای لذت بردن آنها از یک حمام همراه با بازیگوشی باشد. این محصولات به دلیل طراحی تخصصی برای سنین کمتر ایمنی بیشتری نسبت به استخرهای بادی را برای کودکان و نوزادان فراهم می‌کند.

وان‌های بادی در مقایسه با وان‌های قدیمی

وان بادی شرایط استفاده و نحوه جابه‌جایی بسیار آسان‌تری در مقابل وان‌های قدیمی دارد. راحت‌تر تعمیر شده و به دلیل نرمی و انعطاف پذیری امنیت بیشتری را برای کودکان فراهم می‌کند. در مقابل قیمت بسیار کمتر در مقایسه با وان‌های قدیمی دارد و به این دلایل می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی که به داشتن یک وان آبی علاقه‌مند هستند؛ باشند.

ترامپولین

ترامپولین‌ها ابزاری برای تفریح و ورزش هستند. این وسیله توانایی استفاده برای تمامی اعضای خانواده از سالمندان تا کودکان را دارد. مطمئنا استفاده از این وسیله، تجربه‌ای تکرار نشدنی برای هر سن و سالی است؛ زیرا وجود داشتن چندین عامل مانند هیجان، سوخت و ساز زیاد، ابتکار در استفاده و کمک به بهبود سطح سلامتی در ترامپولین آن را به یکی از پرطرفدارترین‌ها تبدیل کرده است.

در ابتدا این وسیله برای ژیمناست‌ها طراحی شد و سپس مورد توجه فضانوردان، ورزشکاران و کودکان قرار گرفت. با گذشت چند سال و مشاهده آثار فوق‌العاده این وسیله و تاثیر مثبت آن بر سلامتی، عموم مردم نیز از آن استقبال کردند و استفاده از این وسیله کاربردی در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا مرسوم شد.

ge

ویژگی‌های ترامپولین

به طور کلی همه ترامپولین‌ها دارای یک بخش پارچه محکم و یا پلاستیک فشرده انعطاف‌پذیر و مقاوم در وسط خود هستند. این قسمت منطقه اصلی است که پرش روی آن صورت می‌گیرد. دورتادور این بخش با نگهدارنده‌هایی با جنس‌های متفاوت به بدنه فلزی متصل شده‌اند. بخش دیگری که به بدنه جوش داده شده است؛ پایه‌های محکم و فلزی هستند که مجموعه یک ترامپولین ایده‌آل را تشکیل می‌دهند. اگر نگاهی دقیق‌تر داشته باشیم با تفاوت‌های این وسیله با انواع دیگر آن از نظر شکل و کاربرد مواجه می‌شویم.

ورزش شاد دوست‌داشتنی همه اعضای خانواده

استفاده از ترامپولین نه تنها برای کودکان لذت‌بخش است و اعتمادبه‌نفس را در کودکان افزایش می‌دهد و حتی بزرگ‌ترها و افراد مسن خانواده را نیز به ذوق می‌اورد. تحقیقات نشان‌دهنده آن است که استفاده هم زمان چند نفر از این وسیله می‌تواند سطح انرژی و خوشحالی بیشتری را برایشان به ارمغان بیاورد و هرچه این تعداد بیشتر باشد، بهتر است.

پریدن روی ترامپولین نیاز به جمع شدن همه کسانی که قصد استفاده دارند، در یک منطقه کوچک دارد. همین نزدیکی و پس از آن شروع خنده‌های بلند و اتفاقات هیجان‌انگیز حین استفاده، عامل اصلی حس مثبت و از بین رفتن بیماری‌های روانی ناشی از تنهایی و افسردگی و استرس می‌شود. استفاده از ترامپولین برای افراد مسن نیز یکی از اثربخش‌ترین ورزش­ها برای به حداقل رساندن فرسایش جسمی و بالا نگه­داشتن معیارهای سلامتی است.

ترامپولین‌ها وسیله محبوب ورزشکاران

ترامپولین‌ها ابزاری سودمند برای سلامت تناسب اندام و حتی کاهش وزن هستند. این وسیله برای ورزشکاران بسیار مناسب است. جهش و پریدن‌های مداوم روی این وسیله باعث هماهنگی بسیار خوب اعصاب و عضلات بدن شده و به مرور تاثیرات شایانی بر کارکرد این دستگاه‌ها می‌گذارند. برای تقویت عضلات بدن و به خصوص پا، ترامپولین قطعا یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ها است.

اشکال گوناگون این وسیله بر اساس نیازهای متفاوت و کارکردها با یکدیگر تفاوت دارند. مثلا ترامپولین‌هایی که برای استفاده کودکان طراحی شده دارای محافظ‌هایی دورتادور خود هستند و بیشتر ترامپولین‌های ورزشکاران، به سنسور و دسته‌های حرفه‌ای برای استفاده هرچه بهتر مجهز شده‌اند.

تفریحاتی مهیج با اورجینال اینتکس

تنوع محصولات تفریحی و کاربردی برای خانواده‌ها بسیار خوب است و می‌تواند طیف بیشتری از نیازها را در بر بگیرد؛ اما گاها می‌تواند منجر به گیج شدن آنها در میان محصولات و فروشگاه‌های اینترنتی متفاوت شود. به دلیل اینکه این دسته از محصولات از اهمیت ویژه­ای برخوردار هستند. انتخاب فروشگاهی که در این حوزه تاکنون موفق عمل کرده و همچنین دارای علامت استاندارد نیز هست را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

فروشگاه اینترنتی اورجینال اینتکس نیز یکی از فروشگاه‌های سرآمد حوزه ابزار تفریحاتی برای خانواده‌ها و به صورت حرفه‌ای است. این فروشگاه با نشان استاندارد و بهترین بازخورد محصولات در چندین سال اخیر دارای اعتبار و سوابق ممتازی است و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید محصولات وان بادی و ترامپولین مورد نظر شما باشد. با استفاده از ابزاری مطمئن، تفریح، لذت، هیجان و آرامش را برای خود به ارمغان بیاورید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *