استایل خاص و شیک هومن سیدی؛ آقا سلطان عینک‌ های رنگی‌ رنگیه برند

هومن سیدی همیشه با استایل های ساده و شیک در تمامی جشنواره ها شرکت می کند اما در کنار این ها، عینک های متفاوت و غیر معمول بر چشم می زند.

شایانیوز- هومن سیدی همیشه با استایل های ساده و شیک در تمامی جشنواره ها شرکت می کند اما در کنار تیپ های ساده، عینک های متفاوت و غیر معمول بر چشم می زند. لازم به ذکر است که همین ویژگی در استایل این بازیگر و کارگردان به نام باعث منحصربفرد و خاص بودن آن شده است.

هومن سیدی بازیگر و کارگردان توانمند ایرانی متولد سال ۱۳۵۹ و اصالتا رشتی و فرزند دوم خانواده است. این چهره معروف نخستین فعالیت حرفه‌ای‌ اش را با حضور در فیلم یک تکه نان کمال تبریزی در سال ۸۳ تجربه کرد و اینک کارگردانی و نویسندگی در سینما و تئاتر را تجربه می کند هومن سیدی را می توان به عنوان یکی از خوش تیپ ترین های سینمای ایران نام برد استایل او به گونه است که نشان می دهد اصول پوشش صحیح را می داند.

هومن-سیدی

استایل هومن سیدی در جشنواره ونیز

هومن سیدی این بار برای تهیه‌کنندگی فیلم بی رویا و نویسندگی فیلم جنگ جهانی سوم در جشنواره‌ی ونیز ۲۰۲۲ حاضر شد. او مانند همیشه با استایلی متفاوت و شیک در جشنواره ونیز حضور پیدا کرد. در کنار کت و شلوار سرمه ای زیبا و کتونی های سفید این بازیگر محبوب مثل همیشه عینکی با فریم مشکی بر صورت خود داشت که این عینک باعث دوچندان شدن جلوه تمام استایل این بازیگر شد. هومن سیدی غالبا از عینک هایی با فریم های کائوچویی و رنگی استفاده می کند که اغلب آنها نیز از برندهای به نام و معروف دنیا تهیه شده اند. همین امر باعث شیک و لاکچری به نظر آمدن استایل این بازیگر در تمامی مدت حضور خود در مراسمات است.

هومن-سیدی-جشنواره-ونیز

کت و شلوار سرمه ای

کت و شلوار یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در مراسمات و جشنواره ها است و مثل همیشه ما شاهد انتخاب زیرکانه هومن سیدی هستیم. حالا چرا سرمه ای ؟

رنگ سرمه ای جزو دسته رنگ های سرد است که احساس اعتماد و صمیمیت را بیشتر می کند، این رنگ وقتی در لباس استفاده شود در حین حال حالت رسمی و کمی دوستانه به آن استایل می دهد. در نتیجه مثل همیشه ترکیب کت و شلوار سرمه ای با عینک مشکی و تیشرت و کتونی سفید بهتری اتنتخاب از سمت این بازیگر برای حضور در همچین مراسم مهمی بوده است.

استایل هومن سیدی در جشنواره فیلم فجر

هومن سیدی موفقیت‌ های بسیاری در جشنواره‌ های بین المللی مانند جشنواره فیلم ورشو لهستان، جشنواره فیلم پوسان  کره جنوبی و شانگهای چین و… کسب کرده و باید گفت که او در بیشتر این رویدادها، خیلی رسمی و کلاسیک حاضر شده است. یکی از جنجالی ترین استایل های هومن سیدی استایل و پوششی بود که این بازیگر در جشنواره فیلم فجر با آن حضور پیدا کرد. پالتوی مردانه بلند مشکی معمولا یکی از رسمی ترین لباس های مردانه در طول فصل زمستان است. پوشیدن همچین پالتویی توسط این بازیگر و کارگردان سینما نشان از هوش و استایل شناسی آن است و در آخر عینکی با رنگ قرمز و از برند پارک‌اند فینچ بر روی صورت که مانند امضای این بازیگر است.

هومن-سیدی-جشنواره-فیلم-فجر

نزدیک ترین استایل به واقیعیت خود

استایل و پوشش هومن سیدی در فیلم قورباغه نزدیک ترین نوع استایل به واقعیت و روزمره این بازیگر است. در فیلم قورباغه هومن سیدی معمولا  کت و یا پالتوهای بلندی به تن داشت، که ما به دفعات شاهد حضور این بازیگر با همچین لباس هایی در مراسمات بوده ایم. یکی دیگر از شباهت ها استفاده از عینک های کائوچویی توسط هومن سیدی و دیگر بازیگران در این مجموعه سریال زیبا است.

هومن-سیدی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *