استایل شاخدار ژیلا شاهی که ازش خیلی بعید بود؛ مژگان پوست شیر دَم پر آقا رضا چه نانازه!

ژیلا شاهی بازیگر نقش مژگان در پوست شیر می باشد که همراه با رضا پروانه در دومین اکران پوست شیر با استایلی بعید همرو تعجب ساخت.

شایانیوز- این روزا دیگه اونقدری که سریال های شبکه خانگی در حال ترکوند هستن و مخاطب رو جذذذب خودشون کردن که انگاری صدا و سیما به گرد پاشونم نمیرسه!! البته که باید میزان محدودیت و درآمد و جلب توجهی که این رو دارند رو هم در نظر گرفت و اصلا تلویزیونه طفلکی قابل قیاس یا شبکه خانگی نیست! از این ها که بگذریم میدونید این روزا سریال “پوست شیر” چقدر طرفدار یدا کرده و موضوعش بریای بیننده هیجانیه! در این سریال بازیگران مشهور و پرطرفداری همچون شهاب حسینی و یا پانته آ بهرام حضور دارند اما خب نمیشه که تو پروژه ای تمام و کمال بازیگران شهرت یافته باشد و هستن هنرمندانی به مانند ژیلا شاهی که کمتر شناخته شده بودند تا اینکه در چنین کار خفنی ایفای قش کردند! حالا شاید براتون سوال بشه ژیلا شاهی کیه و کدوم کاراکتر رو به تصویر میکشه که باید در پاسخ بگیم مژگان خانوم همسر آقا رضا پروانه می باشد که نقش زنی مظلوم و وفادار رو ایفا میکنه.

ژیلا+شاهی+

چیتان پیتان دیده نشده از ژیلا شاهی که ازش خیلی بعید بود!

قطعا در یک فیلم و یا سریال چهره و شخصیت خود بازیگران نقش مهمی تو انتخاب نقشش داره. البته که برخی هم هستند به مانند پژمان جمشیدی که همممه جوره نقشی بهشون میاد اما بسیاری از هنرپیشه ها مثل ژیلا شاهی اینچنین نیستند و مژگان خانوم به دلیل فیس ساده و معصومی که داره برای این کاراکتر گزینه ای به شدت عالی بود.

اما این چهره به دلیل کم حاشیه بودن خیلی عکس خاصی ازش دیده نمیشه و جنجالی هم پشت سر نداره تا اینکه تصاویری از وی در کنار رضا پروانه منترش شد. این بازیگران که حالا هوادارای بسیاری دارند در یکی از مراسمات سینمایی حضور پیدا کردند. که استایل خانوم خانوما مورد توجه قرار گرفت.

Untitled

Untitled

وقتی ژیلا شاهی با استایل جذابش داد میزنه بنده خاص هستم!

اما جالبه که بازیگران ما به خصوص بانوان به شدت همفکر هستند! حالا تو چی؟ تو بازیگری؟ خیر! در استایل و اینکه فکر می کنند خانوم بازیگر تا به شهرت رسید باییید تیپ و استایلی عجیب بزنه. این افکار و روند بانوان در این عرصه به قدری شده که گویی مسابقه ای بزرگ میون خانومای هنرپیشه به راه افتاده و یکی پس از دیگری در حال تازوندن هستند. خاص دیده شدن و متفاوت بودن انگاری ماهیت بازیگریه و فرد به محض دیده شدن سعی بر این داره تا فریاد بزنه بنده بازیگر هستم و هنرمند! به همین علت می بینید ظاهر و لباس هایی به تن بانوان بازیگر که شاید خانوم ها در شرایط و زندگی عادی سمتشون نرن اما هنرمندان به راحتی میپوشن تا ثابت کند آرتیست هستند و از دنیای مخاطبین و مردم معمولی جدا! 

استایل+ژیلا+شاهی

ژیلا شاهی این دختر تورک چه بیو جذابی داره!

ژیلا شاهی متولد ۲۲ اسفند ۱۳۶۴ در اردبیل،. فارغ التحصیل لیسانس رشته تاریخ می باشد که از ۱۶ سالگی با کانون پرورشی کودکان وارد تئاتر شد و با فیلم “قصر شیرین” و سریال “پوست شیر” به شهرت رسید.

Untitled

ژیلا شاهی (Zhila Shahi) در شهر اردبیل به عنوان یک تورک زبان به دنیا اومد، پدرش راننده ماشین سنگین (کامیون دار)  و عاشق شعر بخصوص اشعار شهریار بود. مادرش بانویی خانه دار می باشد و چندان با ورود دخترش به مسیر هنری موافق نبود. البته که این مخالفت از سوی خونواده تقریبا میشه گفت در بیشتررر بیوگرافی بازیگران خانوم ددیه میشه که خب امری طبیعی هستش اما قطعا وقتی استعداد و هنری در خون جاری باشه شخص رو به اون سمت و سو میکشونه و میبره، حتی اگه سد های مختلفی تو طول مسیر وجود داشته باشه.

shahi-zhila-photokade-com-3

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *