استایل شیربرنج مهتاب کرامتی که یه طاقه پارچه پوشیده؛ کفشای بندیش همه رگ مگاشو پکوند!

مهتاب کرامتی بازیگر جذاب ایرانیه که خوب بلده چی کجا بپوشه و اینبار هم با استایل سفیدش حسابی نگاه هارو جلب خودش کرد.

شایانیوز- مهتاب کرامتی از بازیگرای محبوب و مشهور در عرصه سینما و تلویزیونه که البته بیشتر بر روی پرده نقره ای و یا سریال های شبکه خانگی افتخار حضور میده. مهتاب کرامتی سالهاست که در این عرصه فعاله و کارنامه کاری بسیار پرباری داره. مهتاب کرامتی رو میشه از هنرمندان کم حاشیه و در عین حال غلیظی دونست که هم هست و هم نیست!

البته که این بانوی جذاب سینما در چند مدت اخیر حسابی جنجالی شد و حالا دوباره از بورس اخبار و حواشی افتاده و کسی کاری به کارش نداره. ناگفته نمونه در این بین خیلیم تو چشم مخاطب خار شد ولی این اصل ماجرا چیه و از کجا آب میخوره مشخص نیست و تنها الفاظ رکیک شنیدنش نصیب خانوم بازیگر شد.

از این ها که بگذریم و برسیم به خود مهتاب بانو باید بگیم که ایشون از خوشتیپای سینمان که همانند بسیای از همکاراشون برای دیده شدن دست به هر تیپ و استایلی نمیزنن، بلکه شخصیت و ابهت و دیده شدن رو از طریق تلاش و کار بدست میارن نه صرفا ظاهر و ارتباط با عوامل!!

مثلا در ادامه نمونه ای از تریپ مهتاب کرامتی رو مشاهده می کنید که سر تا پا سفیده و در عین حال که جسارت پوشیدن ایهنمه سفیدی رو داشته، خوشتیپم شده! 

UoAMgtFdURBg

5VeNpNsdecfV

مهتاب کرامتی اینجوری از محبوبیت به منفوریت رسید ناجوررر!

حالا موردی که در ابتدای متن گفتیم مهتاب کرامتی بابتش کلی حرف خود چی بود؟ مهتاب کرامتی سفیر یونیسف بود اما خب هیچگاه شرایط خیلی خاص و پر سر وصدایی پیش نمیومد که خانوم بازیگر خودی نشون بده. به همین جهت همیشه و همیشه اسم از این بود که مهتاب کرامتی چنین مقام و عنوانی رو به دوش میکشه و از کلاس و اُبهتش هم استفاده میکنه!

این موضوع تا جایی پیش رفت که شرایط به شدت بحرانی شد و مدتی پیش معترضین به دلیل فوت چند کودک از مهتاب کرامتی توقعشون شد تا از اونها حمایت کنه اما انگاری خانوم بازیگر رو یا خواب زمستانی برده بود و یا تلاش کرد و به در بسته خورد، هر چه که هست کسی نمیدونه جز خودش!

مدتی گذشت و مهتاب کرامتی پشت بند هم فحش خورد که چرا صدات در نمیاد و این حرفا، تا اینکه این بازیگر محبوب تبدیل به بازیگری منفور شد و دست آخر هم با یک دست خط کناره گیری خود را از یونیسف اعلام کرد.

شاید بشه گفت این موضوع جنجالی ترین موضوع برای مهتاب کرامتی در این چند سال کار او بود که مورد هجوم نظرات مختلف قرار گرفت.

1002637_355

یه نگاه ریز و درشت به استایل های جذاب مهتاب کرامتی بندازیم و حال کنیم

خب از استایل و انتخاب لباس مهتاب کرامتی گفتیم. باید در ادامه خاطر نشان کنیم که با یه نگاه کلی به اوت فیت های مختلف مهتاب بانو خیلی سریع متوجه میشید که بارز ترین ویژگی استایل های ایشون سادگیه چرا که نه دوخت ویژه و غیر معمولی ای تو انتخاب های ایشون دیده میشه و نه آیتم های منحصر به فردی که توجه رو به خود جلب کنند؛ در انتخاب پترن پارچه ها نیز مهتاب کرامتی بسیار محافظه کاره و یا بهتره بگیم مینیمال پسنده و اغلب اوقات هیچ گونه پترنی در اوت فیت های ایشون نمی بینید و همیشه به دنبال سادگیه که این خودش میتونه خیلی جذاب باشه.

مهتاب کرامتی کلا این مدلیه که هرچقدرم در تو ظاهرش ساده باشه و دنبال حرکتای خاص نره، اما در عوض تا دلتون بخواد از رنگای مختلف استفاده میکنه و با توجه به اینکه خیلی از رنگا هم به رنگ پوست و اندامش میاد خب تو زیباییش تاثیر زیادی داره که این نشون دهنده باز هم اون جسارتست که خیلی از بانوان ندارن و بیشتر ترجیح میدن تا از رنگای خنثی استفاده کنند.

Untitled

البته که مهتاب کرامتی به خوبی بلده چیکار کنه و برای استفاده از رنگا هم اصول خاص خودش رو داره و هررر رنگی رو با هر رنگی ترکیب نمیکنه بلکه برای ایجاد تعادل و تناسب سعی داره تا رنگ های جیغ رو در کنار رنگ های خنثی یا پایه میذاره تا بی برو برگرد یه جذابیت بصری جذابی از آب دراد.

مهتاب کرامتی به خوبی اندامش رو میشناسه و میدونه که با چه آیتمایی نقاط ضعفش رو بپوشونه و چجوری نقاط قوتش رو بولد کنه تا باعث درخشندگیش بشه. شاید بگین خب همه میرن سایز خودشون لباس میگیرن اما باید بگیم که سخت در اشتباهید چرا بسیاری از خانومای بازیگر هستند که حالا یا برای جلب توجه و یا نامتعارف بودن که باز هم میرسیم به همون جلب توجه، از مواردی در پوشش استفاده می کنن که چندان براشون سایز نیست و حالا یا زیادی تنگه و یا گشاد و یا اصلا در قسمت مناسبی سایز بندی نشده! لباس صورتی خانوم ترانه علیدوستی رو در جشنواره کن رو که به یاد دارید؟!

مهتاب+کرامتی+آشنا+به+فرم+اندام

وقتی مهتاب کرامتی خودش خوشگله و میگه بقیه ام آرایش نکنن!

مهتاب کرامتی در این باب نظر جالبی داره و میگه برای بازیگر شدن نیاز به آرایش کردن نیست! البته برخی هم میگن این گفته برای خانوم کرامتی که خودش زیبایی طبیعی داره صدق می کنه وگرنه خیلی از بازیگران زن اگر آرایش کردن نبود فرصت ایفای نقش نداشتند (این موضوع رو یکی از بازیگرای زن مشهور در یک مصاحبه گفته که آرایش نکردن و جذاب نبودن چهره دلیل اصلی سوختن خیلی از استعدادهای بازیگری در ایران است)

سلبریتی

یکم چیزای جالب از مهتاب کرامتی بدونیم

مهتاب کرامتی بازیگر حرفه ای سینماست که متولد ۱۳۴۹ در تهرانه. مهتاب خانوم هیچوقت از بازیگری دست نکشید و درسته خیلی مدت طولانی از سینما دور بود، ولی با بازی در سریال نمایش خانگی “رقص روی شیشه” دوباره چهره محبوب و بازی حرفه ای خود رو به رخ کشید.

Untitled

مهتاب خانوم از بازیگرای زیباروییه که با وجود سن بالاش، اما چشم خیلی از کاربرای فضای مجازی رو به خودش دوخته و هنوز تعداد بی شماری از مردم واسه نمونه یه بازیگر زیبای خانوم اسم او رو میارن. مهتاب کرامتی با چهره نچرال و البته تو دل بروش، تو دنیا هم خیلی معروفه و بارها به عنوان مدلینگ برندهای خارجی مثل جورجیو آرمانی بوده و خلاصه که خانوم خانوما یه عالمه هنر داره که نشون میده میشه در کنار زیبایی ذاتی، باطن زیبایی هم داشت!!

R

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *