استایل عجیب غریب "شبنم قلی خانی" تو لباس سربازی؛ دور دورای خانومو آدم چه دلش میخواد!

شبنم قلی خانی بازیگر مشهور ایرانیه که همیشه با ظاهری متناسب دیده میشه اما اینبار استایل ارتش طوری خانوم مورد توجه قرار گرفت.

شایانیوز- شبنم قلی خانی بازیگر مشهور و قدیمی ایرانی می باشد که اولین بار با بازی در سریال “مریم مقدس” و در نقش مریم مقدس دیده و شناخته شد. شبنم قلی خانی سن و سالی کم داشت که تصمیم گرفت بازیگر بشه و شد. البته که شبنم بانو هیچگاه از بازیگران سوپراستار سینما محسوب نشده اما خب جذابیت و محبوبیت خاص خودش رو داره و اسم و رسمش برای مخاطب و اهالی سینما قابل احترامه. شبنم قلی خانی از دسته بازیگرانی هستش که چهره ای ساده و معصوم داره و به همین علت چندان تو نقشای منفور و منفی گذاشته نمیشه چرا که اصلا انگاری اگه بخواد بد هم دیده شه باز بهش نمیاد!

اما برخی هستند به ماند سحر خانوم قریشی که برعکسن و حتی اگه بخوان مثبت هم باشن باز این مدلی دیده نمیشه! شبنم قلی خانی در اینستاگرام فعایلت بسیاری داره ولی سخت گیر نیست که همیشه بخواد از عکسای آتلیه ای و خاص استفاده کنه و هر کجا که ببینه دلش میخاد لحظشو به همه نشون بده، نشون میده! اما اینبار تصویر از این بازیگر منتشر شد که با لباس ارتش سری هستش و ظاهری باحال پیدا کرد.

Untitled

دور دورای شبنم قلی خانی که آدم دلش میخواد!

شبنم قلی خانی کلا یه روحیه آروم داره که چندان هم حاشیه ساز نیست. البته شبنم خانوم تو این مدت خیلی پی گشت و گذاره و تقریبا جایی نیست که نرفته باشد و بعضی از طرفدارانشون هم از این همه سفرهای متنوع خانوم بازیگر شوک شدند. نکته جالب این سفرها عکس ها و استوری های پی در پی است که شبنم قلی خانی تو پیجش میذاره و حسابی دل آدم واسه رفتن به این جور جاها غنج میره.

خانوم خانوما علاوه بر اینه تقریبا همه ایران رو داره میگرده، خیلی هم به استایل ها و میکاپاش دقت می کند که با فضای عکاسی هماهنگ باشه و خلاصه این روزا حسابی داره خوش میگذرونه.

Untitled

279163405_694208315195901_6189230097159941949_n

شبنم قلی خانی: من میون مردم محبوووبم!

یکی از نکاتی که درباره شبنم قلی خانی وجود داره تحصیل او در استرالیا می باشد کهمیشه خانوم خانوما رو از هنرمندان با سواد در این عرصه دونست. اما مورد دیگر این که قلی خانی بر این نظره برخی از همکارانش قصد دارند تا با تحریک مردم در فضای مجازی فالوور جذب کنند اما وی اهل این کار ها نیست!

خانوم بازیگر خودش بر این نظره که در میون مردم محبوبه اما بدون حاشیه و جنجال. در ادامه صحبت های این هنرمند عزیز رو مشاهده می کنید.

عشق آتیشی و یهویی شبنم قلی خانی چی میگه!

شبنم قلی خانی از اون دسته بازیگرایی هستش که همیشه عاشق تحصیل و کسب مدارج عالی بود. شبنم خانوم لیسانس طراحی صحنه داره و تو مدتی که دانشگاه مشغول درس خوندن بود از طریق خواهرش با همسر خود آشنا شده و ناگهان عشقی جذاب بین اون ها شروع می شود که حاصل این عشق دختر خانم خوشگلی به اسم شاناست.

shabnamgholikhani44-vaghtesobh

shabnamgholikhani_333250198_599001891687681_7131497784375608970_n

شانا خانوم بزرگ شد پسر شد؟!

خانومای بازیگر سینمای ما دیگه اونقدری از چهره های نچرال خود دور شدن و هر کدوم به نحوی زیر تیغ جراحی رفتن که حد و حساب نداره! شبنم قلی خانی از جمله هنرمندای تقریبا نچرال فیس در این عرصه می باشد. اما به تازگی شبنم خانوم تصویری همراه با دخترش منتشر کرد که صدای کاربران دراومد و ب این نظر بودن که این مادر و دختر اصلا شباهتی به ندارند!

yj

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *