استایل متفاوت و عجیب هالک ایرانی جنجالی شد + عکس

در این پست استایل متفاوت و عجیب هالک ایرانی جنجالی شد + عکس را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله نگاه نو همراه باشید.

عکس/ استایل متفاوت هالک ایرانی جنجالی شد

سجاد غریبی چهره مشهور و پرحاشیه فضای مجازی با انتشار تصویر تازه ای از استایل عجیب و متفاوت اش برای دنبال کنندگان اش رونمایی کرده است.

به عقیده اغلب کاربران شبکه‌های اجتماعی سجاد غریبی یکی از عجیب ترین چهره های مشهور ورزشی‌ است که در این یک سال اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است.

او که ظاهرا به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای و کار بلد پا به میادین حرفه ای بوکس گذاشت پس از مدتی با اتهام فتوشاپ بودن تصاویر عضله های اش مواجه شد.

هر چند او پس از این حواشی جنجال برانگیز مدتی از شبکه های اجتماعی فاصله گرفت.

اما حالا مدتی است که هالک ایرانی بار دیگر با نمایش فعالیت‌های عجیب و غریب اش به صفحه شخصی اش برگشته تا توجه مخاطبان فضای مجازی را جلب کند.

در همین خصوص این چهره جنجالی به تازگی تصویری خاص از خودش را در اینستاگرام اش منتشر کرده که تلویحا خواسته متفاوت تر از همیشه به نظر برسد.

عکس/ استایل متفاوت هالک ایرانی جنجالی شد

بازگشت پر سر و صدا و جنجالی هالک ایرانی به فضای مجازی

به گزارش خبر ورزشی، دو سال قبل بود که سجاد غریبی با انتشار تصاویری عجیب از عضله های غول پیکرش به شهرت جهانی رسید و نبض جنجال های اینستاگرامی را در دست گرفته بود.

در این میان گروهی از کاربران و رسانه ها نیز معتقد بودند که این تصاویر با فتوشاپ طراحی شده و عضله های او واقعی نیستند. بعد هم مشخص شد که این گمانه زنی ها درست بوده است.

در نهایت او مرداد سال گذشته و پس از جنجال های فراوان در دبی در مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ معروف به گوریل قزاقستانی قرار گرفت.

او در همان دور اول مسابقه بوکس ناک اوت شد و مورد حمله گسترده کاربران فضای مجازی قرار گرفت. برای همین سجاد غریبی تصمیم به ترک فضای مجازی گرفت.

اما حالا هالک ایرانی با همان ژست و جنجال های سابق خود دوباره به شبکه های اجتماعی بازگشته و توجه ها را به خود جلب کرده است.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1715781455 2025324

۶ شهر اروپایی که برخلاف نام پرآوازه‌شان برای مسافران تور اروپا امن نیستند!

در این پست ۶ شهر اروپایی که برخلاف نام پرآوازه‌شان برای مسافران تور اروپا امن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *