تیتر خبرها

استایل نابی مهسا طهماسبی سر عقدش دهن فالووراشو وا گذاشت؛ خانوم چه عمه باحالی داره!

مهسا طهماسبی بازیگر سریال طنز دیوار به دیوار می باشد که با عکس عجیب سر عقدش فالووراشو حسابی متعجب ساخت.

شایانیوز- مهسا طهماسبی از بازیگرای زیبا چهره ای هستش که بیشتر هم با چهرش شهرت داره نه اسمش! مهسا طهماسبی با بازی در سریال “دیوار به دیوار” بود که شناخته شد و در مجموع باید گفت کمتر فیلم و سریالی هستش که خانوم بازیگر درش ایفای نقش کرده باشه و ظاهرا مدتی میشه که به دلیل حاملگی و زایمان و داشتن فرزند در این عرصه شگفت انگیز کمرنگ شده. مهسا طهماسبی البته که در فیلم “قانون مورفی” هم نقش باحالی و البته متفاوتی داشت که باعث شد اون روی دیگر این بازیگر جوانمون رو هم ببینیم. حالا چرا اینو میگیم؟ چون خیلی از هنرمندان هستند به مانند نفیسه روشن که اصلا امکان نداره تو کاراکترای منفی ببینیدشون و همیشه نقش دختر خوبه داستان رو بهشون میدن، به همین علت مخاطب چندان با چالش و فیس های مختلف بازیگر آشنا نمیشه و همیشه تو یه سبک می بینتش. اما مهسا طهماسبی با وجود اینکه چهره ای ساده و آروم داره، این جسارت رو داشت تا حضوری خاص در فیلم داشته باشه و تست کنه که البته به خوبی هم نقش رو به تصویر کشید!

جشن عقد عجیب مهسا طهماسبی و همسرش

مهسا طهماسبی یه دختر دهه هفتادیه که چند صباحی میشه ازدواج کرده و خیلی زود هم صاحب فرزند شد. خانوم بازیگر که با همسرش عاشقانه زندگی میکنند و شروعی تماما همراه با علاقه داشتن، این روزا نه تنها در فضای بازیگری بلکه تو اینستاگرام هم کمرنگ هستند.

مهسا طهماسبی به مانند بسیاری از همکارانش قبل و بعد علنی کردن ازدواجش یه عالمه عکس همراه با شوهر جان و یا به صورت تکی منتشر کرد جوری که به همگان نشون بده آهاااای بنده همسر دارم گلی از گلهای بهشت! اما یکی از جالب ترین تصاویری که پست گذاشت مربوط به روز عقدشه که در ادامه مشاهده می کنید.

unknown_204676705_636303463995001_122303944976904713_n

Untitled

فاصله سنی زمین تا آسمون مهسا طهماسبی و همسرش سوژه شد!

شاید با دیدن این عکس بگین اینکه خیلی ساده بود کجاش جالب به نظر اومد؟ که باید در پاسخ بگیم دقیقا همین ساده بودنه هستش که خیلی جالب بود چرا که مهسا طهماسبی اصولا اهل استای های خاصی هستش که با شوشو جان ژستای خاص هم میگیرن! البته موضوع دیگری که بسیاری از کاربران در رابطه با عکس بالایی نظر دادن این بود که ظاهرا خانوم خانوما فاصله سنی زیادی با همسرشون دارن!

download+(3)

download

مهسا طهماسبی و پارتی های که مثل آب خوردن خانومو بازیگر کردن!

خب سرگذشت همه بازیگرا مثل هم نیست و هر کدوم به نحوی به این شغل ورود میکنند یکی سخت، یکی آسون و دیگری مِلو طور. مهسا طهماسبی مِن جمله هنرمندانی بود که با تلاش خود به این عرصه راه پیدا نکرد بلکه پارتی داشت اونهم دو تاااا از نوع مشهور و خوبش! خب خیلیا هستن که میرن تست میدن و به مرور میشن چهره اما خیلیام هستن که مثل مهسا بانو راه براشون صاااف و آسفالت بوده و به راحتی رسیدن اینجایی که هستند.

شاید براتون سوال شده باشه که این دو شخصیت چه کسانی هستند که خب باید بگیم یکیشون از رو فامیلیه مهسا طهماسبی لو میره! بله درسته مائده طهماسبی بازیگر مشهور ایرانیه که میشه عمه خانوم مهسا خانوم و از طرفی هم فرهاد آئیش بازیگر مشهووور تر ایرانی میشه شوهر عمه مهسای جوان!

unknown_244565932_611695643531470_3445547381500134681_n

یه بیوگرافی نابی از مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی متولد ۹ آبان ۱۳۷۲ در کرج ، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد که ابتدا با تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه از ۲۲ سالگی جلوی دوربین رفت.

مهسا طهماسبی فیلم قانون مورفی و چند نمایش را نیز در صحنه تئاتر اجرا کرده است. این هنرمند جوان کشورمان در اولین روز از تیرماه ۱۴۰۰ با همسرش عقد کرد و عکس‌های جذابی از ازدواج خود به اشتراک گذاشت.

unknown_150911402_327564592026709_4966785471374339050_n

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *