استایل هاوایی طورِ "مهدی هاشمی" با زن دومش؛ سن اصلا عددی نیس دلِ آقا حساااابی جوونه!

مهدی هاشمی مدتیه با همسر دومش یعنی مهنوش صادقی زندگی عاشقانه ای رو شروع کردن و هر چند وقت یه بار با فوتوهای دو نفرشون اینستا رو میترکونن!

شایانیوز- مهدی هاشمی بازیگر محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که سالیان زیادی با نقش های خاطره انگیز تونسته تو دل مردم جا باز کنه و تبدیل به یه سلبرتیی تموم عیار بشه. اما چند وقتی میشه که مهدی هاشمی با روابط عجیبی که گویا پس از سال ها بالاخره تصمیم به انتشارش میگیره، اینستا رو حسابی آتیشی کرد و اسمش رو از طریق دیگه ای سر زبونا انداخت. بسیاری از افراد پیش از این اتفاق از مهدی هاشمی به عنوان یه بازیگر بی حاشیه یاد میکردن، ولی حالا این بازیگر و البته همسر دومش یعنی مهنوش صادقی که بسیار جوون هم تشریف دارن، شدن نقل بحث های داغ فضای مجازی!

اما چند وقت پیش مهدی هاشمی عکسی جدید در کنار همسر فعلی یعنی مهنوش خانوم منتشر کرده که همچون عکس های دیگه شون داره رابطه فوق العاده حسنه این دو رو با هم نشون میده. چیزی که در نگاه اول و پس از اعلام خبر ازدواج مهدی هاشمی نظر همه رو به  سمت خودش جلب کرد، اختلاف سنی این دو بود که البته پس از انتشار عکس های بسیار جینگول و جوون پسند، این دو بازیگر ثابت کردن که دل باید جوون باشه!

w

ژستای دو نفره مهدی هاشمی با خانوم جوونش که گویا تمومی نداره!

مهدی هاشمی از اون دسته بازیگراییه که هیچ کس پیش از این اتفاق تابحال خبر حاشیه ای ازش نشنیده بود، تا اینکه یهو این خبر ازدواج دوم عین بمب تو کل اینستا پیچید و همه رو مگسی کرد. البته که این موضوع فقط با انتشار یه خبر به پایان نرسید و عکسای دو نفره این بازیگر با خانومی که بیست سال از خودش جوونتره، همه رو شوکه کرد.

بالاخره خیلیا بر این باور بودن که مهدی خان بخاطر مدتی که با گلاب آدینه ازدواج کرده نباید اینقدر راحت یهو فازای دو نفره برداره با زن دومش و یه جوری از خودش عکس بذاره که انگاری اصلا دختری هم نداره!

yhui

tdythdy

گویا مهدی هاشمی یه پا پرنس چارمینگ بوده ما خبر نداشتیم!

مهنوش صادقی، همسر دوم مهدی خان پس از انتشار خبر ازدواجش از چند تا موضوع پرده برداشت. او اعلام کرده بود که  مدت زیادی به دلایل غیرحرفه ای بایکوت شده بود و نمیتونست در حرفه اصلیش یعنی بازیگری ادامه کار بده و خیلیا اونو مورد آزار قرار داده بودن.

تا اینکه با مهدی هاشمی آشنا میشه و عین شاهزاده سوار بر اسب سپید میاد به سراغش و او رو از اوضاع بدی که داشته رها میکنه و میشه آبی روی آتیش و همین موضوع هم باعث میشه که این دو بفهمن ارتباط پرمفهومی بین همدیگه دارن و میتونن به خوبی کنار هم زندگی کنن!

gtu

حالا بیاین زنِ دوم مهدی هاشمی رو بیشتر بشناسیم!

مهدی هاشمی با همسر اولش یعنی خانوم گلاب آدینه روابط خیلی حسنه ای داشت و دختری هم به نام نورا حاصل این ازدواج بود. اما پس از اینکه خبر ازدواج مجدد این بازیگر در رسانه ها علنی شد، همه متوجه شدن که این رابطه چندان هم خوب نبوده و به فته مهدی هاشمی چند سالی میشده که این دو جدا از هم زندگی میکردن.

همسر دوم مهدی هاشمی یعنی مهنوش صادقی بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیونه. او در سال ۱۳۵۱ در شهر تهران متولد شد و در طراحی صحنه و لباس هم در کنار حرفه های دیگر سینمایی دستی بر آتش داره. آشنایی این خانوم بازیگر با همسر فعلیش به سال ۷۶ برمیگرده که تو سریال “کوه های سفید” با کارگردانی مهدی هاشمی بازی کرد و با بازی در سریال “جنگ ۷۷” به کارگردانی مهران مدیری تونست توانایی هایش در این حرفه رو به رخ بکشه.

hgt

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *