تیتر خبرها

استایل های عروسکی و زیبا با مانتو صورتی؛ ست کردن دخترانه ترین رنگ دنیا رو بلدی؟

یکی از مشکلاتی که اکثر خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند ست کردن مانتو با شلوار و روسری است. زیرا افراد از ست کردن رنگ ها اطلاع ندارند.

شایانیوز- یکی از مشکلاتی که اکثر خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، ست کردن درست مانتو با شلوار و روسری است. چرا که به طور معمول، افراد از ست کردن رنگ ها و طرح ها اطلاع درستی ندارند. وقتی پای یک مانتو رنگی در میان باشد این سردرگمی چندین برابر می شود و یکی از دلایلی که خانم ها معمولا از پوشیدن مانتوهای رنگی پرهیز می کنند نیز همین موضوع است. مانتو صورتی یکی از مانتوهایی است که می تواند در طیف های وسیعی از صورتی پررنگ گرفته تا صورتی پاستیلی طراحی و تولید شود و این موضوع خود مسئله بسیار مهمی در ست کردن این مانتو با دیگر آیتم ها است پس قبل از انتخاب شلوار یا شال دقت کنید چه نوع رنگ صورتی ای در مانتوی شما به کار رفته است.

هرگز فراموش نکنید که اگر در خرید لباس، بهترین ها و زیباترین ها را انتخاب کنید اما نتوانید آنها را اصولی با هم ست کنید استایل زیبا و خوشایندی نخواهید داشت. در ادامه این مقاله با انواع استایل مانتو صورتی همراه ما باشید تا با دنیای زیبای این مانتو آشنا شوید.

مانتو صورتی

مانتو صورتی

مانتو صورتی و رنگ سرخابی؛ جذاب و پرانرژی

یکی از رنگ هایی که به زیبایی در کنار رنگ صورتی روشن و یا پاستیلی می نشیند رنگ سرخابی است. اگر تا به امروز از رنگ سرخابی در کنار مانتو صورتی خود استفاده نکرده اید پیشنهاد می کنیم حتما اینکار را بکنید زیرا این رنگ سرشار از انرژی و حیاهو است و در رنگ صورتی پاستیلی که رنگ سردی است ترکیب بسیار چشم نوازی خواهد داشت. در این نوع استایل ها می توان ردپایی از سبک مونوکروم را پیدا کرد در نتیجه زیبایی در اوج سادگی را در انتخاب آیتم های دیگر خود در نظر بگیرید. به همراه این نوع مانتو بهترین گزینه کیف های کوچک و مینیاتوری به رنگ سرخابی هستند.

مانتو صورتی

مانتو صورتی و رنگ آبی؛ به زیبایی آسمان

رنگ آبی یکی از رنگ هایی است که در کنار رنگ صورتی بسیار زیبا به نظر می آید. برای مثال تا به حال از یک شلوار جین آبی روشن و یا متوسط به همراه مانتو صورتی خود استفاده کرده اید؟ این ترکیب بسیار زیبا و جذاب است. در نتیجه یکی از آیتم های مورد علاقه اکثر خانم ها برای پوشیدن با مانتو صورتی شلوار جین است، در صورتیکه مانتوی شما جلو باشد هم می توانید از یک شومیز آبی برای زیر مانتوی خود استفاده کنید و استایلی خیره کننده و به زیبایی آسمان داشته باشید.

مانتو صورتی

مانتو صورتی

مانتو صورتی و رنگ سفید؛ پاستیلی و ملایم

رنگ سفید یکی از رنگ های خنثی و ملایمی است که معمولا به راحتی با هر نوع رنگ و یا سبک از استایلی ست می شود. صورتی های روشن معمولا خود از ترکیب رنگ سفید با صورتی شکل می گیرند به همین خاطر در کنار رنگ سفید ظاهری پاستیلی و جذاب برای شما به ارمغان می آورند. شما برای داشتن چنین استایلی کافی است فقط یک شلوار سفید در کنار مانتو صورتی خود به تن کنید و استفاده از شال و اکسسوری های سفید برای تکمیل و ایجاد جذابیت دو چندان فراموش نکنید.

مانتو صورتی

مانتو صورتی و رنگ مشکی؛ مجلسی و رسمی

در قدیم به رنگ طوسی لقب شاه رنگ ها داده شده بود به دلیل ست شدن و ترکیب زیبایی که با رنگ های دیگر در انواع استایل و یا سبک های دکوراسیون داشت در حالیکه این لقب به رنگ مشکی بیشتر می آید زیرا این رنگ در کنار تمام رنگ ها جایگاه ویژه ای دارد و ترکیب جذابی را رقم می زند. برای ست کردن مانتوی صورتی فقط کافی است از شلوار و شال مشکی استفاده کنید و به استایل خود رسمیت ببخشید.

مانتو صورتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *