تیتر خبرها

استایل وا داده و مدلینگ عجیب گوهر خیراندیش تو سن و سال بالا؛ لباس عروس لوکسِ خانمو!

گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت و جذاب ایرانی که این روزا در خارج از ایران به سر میبره با تصاویر مدلینگ طور خود همرو متعجب ساخت.

شایانیوز- گوهر خیراندیش از بازیگرای مشهور و دوست داشتنی در عرصه بازیگری محسوب میشه که این روزا به مانند خیلی از همکاراش کم کار شده ولی خب امکان نداره شما بازیگر باشید و بزارید از تو چشم بودن دور بمونید! گوهر خیراندیش نیز اینچنین است و درسته که از دایره بازیگری افتاده بیرون و یکم دور شده اما تا جای ممکن با ترفندای مختلف خودش رو غلیظ اون بالا مالاها نگه میداره! گوهر خیراندیش بانویی سن و سال بالاست که روحیه و ذاتی شاد و شنگول داره که این موراد رو میشه به راحتی در ظاهر و باطن خانوم بازیگر فهمید.

اما جدا از این ها میدونیم که این روزا بازیگرای خانوم در سینما و تلویزیون افتادن رو دور مدل و مدلینگ بازی و حالا چون کمی تا قسمتی مشهور هستند فکر میکنن دنیارو فتح کردن و دیگه میتونن تو فضاهای مختلف دستی بر آتش داشته باشن! مثلا یکی در میون سابقه مدلینگی دارن  و حالا یا در استایل و یا در میکاپ میرن تو کار که ممکنه نتیجه خوبی نداشته باشه و صرفا چون مشهورن دیده بشن!

مثلا گوهر خیراندیش تصویری این چنینی داره که البته برای این مجله خیلی از بازیگران خانوم عکاسی کردن اما اینبار که نوبت به گوهر بانو رسید خیلیا تعجب کردن که چرا ایشون؟!!

گوهر-خیراندیش

unnamed+(2)

گوهر خیراندیش تو لباس عروسی شیک در عهد قجر!

گوهر خیراندیش میشه گفت از فعالان به شدت اکتیو در اینستاگرامه و اینطور که کاربران از این بانو شاکی هستند انگاری هر طرفی که به نفعش باشه همون سمته! گوهر خیراندیش فیلم و عکس های بسیاری به اشتراک میذاره که خب از خودش گرفته تا موارد دیگر بسیاری رو منتشر میکنه. اما اینبار تصویری از گوهر خیراندیش همراه با همسرش در سالهای دور دیده شد که خانوم بازیگر در لباس عروس هستند و با همسر خوشتیپشون این تصویر زیرخاکی رو خلق کردند. 

Untitled

وقتی گوهر خیراندیش کلی خواهر برادر عجیب غریب داره!

گوهر خیراندیش در چهارراه مشیر در خیابان قاآنی شیراز به دنیا اومد، خانوم خانوما دو برادر بنام “خداخواست” و “حسین” و سه خواهر بنام “گلابتون” ، “رباب” و “مریم” داره که خب اسامیشون از نظر برخی مخاطبین عجیب غریب به نظر میاد. گوهر خیراندیش فرزند آخر خانواده می باشد و پدرش کشاورز اهل شهر اقلید شیراز و مادرش بعنوان «ماما» در بیمارستان مسیحیان شیراز کار می کرد.

gohar-1

گوهر خیراندیش ایرانو واسه پول درآوردن میخواد آمریکارو واسه عشق و حال؟!

گوهر خیراندیش به مانند خیلییی از بازیگرای خانوم و آقا رفت و آمد زیادی به خارج از کشور داره و در حال حاضر مشخص نیست اینجاست یا اونجا! حالا چرا ابتدا گفتیم امکانشم هست که گوهر بانو در ایران نباشن؟ چون گوهر خیراندیش یه پاش تو آمریکاست و پای دیگشم باز نصفش تو آمریکاست! خانوم بازیگر در این حد تو رفت و آمد هستند چرا که دختر و دامادشون و خیلی از دوستانشون در این اونجا لایف استایلی جذاب دارند و خب گوهر خیراندیش هم از اونجایی که زیاید اروپایی فکر میکنه گرایشش بیشتر اونوریه!

110

برای گفتن این مطلب البته مواردی هم هست برای دیدن! مثلا این روزا دیگه بین بانوان سینما خیلی زیاد شده که تو خود ایران کشف حجاب کردن و شاید الان عادی تر به نظر برسه اما تا همین چند ماه پیش هیچ بازیگری تو کشور دست به چنین حرکتی نمیزد و حتی اگر قصد برگشت به ایران رو هم داشت باز تو خارج از ایران چیزی بر روی سر داشت و یا با تریپ های خیلی باز دیده نمیشد. این در حالیه که همون موقع هم گوهر خانوم خیراندیش زمانی که پیش بچهاش بود به طور کامل تصویر بی روسریش رو گذاشت و کسی هم کاری به کار خانوم بازیگر نداشت.

ac-image-sw1570018221JF

ac-image-Jb1586415866v2

گوهری خیراندیش با خواننده های ممنوعه چه جیک تو جیکه!

گوهر خیراندیش به واسطه اینکه فرزندانش ساکن آمریکا هستند و البته شایعه شده که همسر دوم خانوم بازیگر هم ساکن لس آنجلسه خیلی زیاد به ینگه دنیا میره و میاد. گوهر وقتایی که میره آمریکا با خیلی از خواننده های لس آنجلسی رفت و آمد و رفاقت داره جالب اینکه بی هیچ ترس و واهمه ای این عکس ها رو تو فضای مجازی پخش می کنه!

بیوگرافی جالب گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش متولد ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تهران سال ۱۳۶۹ و دکترای افتخاری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۷۹ می باشد.

ازدواج در ۱۸ سالگی

دو سال بعد از اولین تجربه بازیگری در سال ۱۳۵۱ وقتی ۱۸ ساله بود با جمشید اسماعیل خانی ۲۲ ساله در حالی که پدر مخالف و مادر موافق این وصلت بود ازدواج کرد.

خودش می گوید چون دبیرستان می رفتم و به لحاظ قوانین مدرسه برایم مشکل پیش می آمد وقتی عقد کردیم در شناسنامه ام قید نشد تا وقتی که دیپلم گرفتم. در نتیجه حاصل این زندگی یک پسر بنام «امید» و دو دختر بنام «آزاده» و «آناهیتا» شد.

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *