استایل پاستیلی "نفیسه روشن" پیش بلاگر مرد؛ با این دبدبه کبکبه چه فیشال دَرب داغونی!

nafiseh rooshan shayanews

نفیسه روشن استوری جذابی در کنار رفیق قدیمی و بلاگرش منتشر کرد که کلی تو اینستاگرام دیده شد.

نفیسه روشن جزو بازیگران پرحاشیه سینما و تلویزیون که البته مدتی است از این فضا فاصله گرفته و مشغول حرفه ای جدیدش یعنی کلینیک زیبایی است. نفیسه خانوم البته گویا به واسطه همسر جدیدش که ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور است به این منطقه مهاجرت کرده و گویا به اصرار ایشان یک کلینیک زیبایی هم باز کرده اند.

به گزارش «شایانیوز» نفیسه روشن تو شمال به شدت مشغول کارهای کلینیکش هست و اصلاً انگار به کل قید بازیگری رو زده. خانوم برای اینکه بتونه مشتری هم پیدا کنه کلی تبلیغات انجام داده و علاوه بر صفحه شخصیش تو سطح شهر بابل و همچنین فضای مجازی پر شده از بنرها و تبلیغات کلینیک خانوم بازیگر.

تیپ جذاب و پاستیلی خانوم خانوما با رفیق قدیمیش!

نفیسه کلاً بازیگر خوش پوشی هستش و سعی می کنه همیشه جذاب و آراسته باشه. به تازگی هم عکسی از نفیسه در کنار معین فرجی بلاگر و فعال اینستاگرامی منتشر شده که گویا مربوط به یک همایش هستش و خانوم با مانتو پاستیلی و خوش رنگش حسابی جذاب شده بود.

25

تغییر راه به راه نفیسه روشن تو اینستا

نفیسه روشن از اون دسته بازیگراییه که خیلی سریع فاز عوض کرد و یهو از این رو به اون رو شد. خانوم خانوما چند سالیه که خودش کلی کار رو صورتش انجام داده که تفاوت فاحش میون فیلمایی که تو قدیم بازی کرده تا حالا گواهی بر این موضوعه.

حالا گویا نفیسه روشن از تجربه هزار ساله اش!!! در زمینه زیبایی استفاده میکنه و یه کلینیک خفن زده که چشم خیلیا رو داره از جا در میاره. این خانوم بازیگر یه روزم نیس که خبری از کلینیکش و کادر همه چی تمومش منتشر نکنه و داره راه و بیراه از ادا اصولای خودش با همکاراش استوری میذاره.

unknown5

سوتی نفیسه روشن تیمش تو اینستا

خانوم بازیگر به خانوم مدیر تبدیل شده و بعد از ازدواج دومش آقای شوهر او را صاحب کلینیک کرد. نفیسه روشن عکس و فیلم های بسیاری در پیج سالن خود منتشر می کند و این روزها هم به مناسبت افتتاحیه هم تخفیف گذاشته و هم در حال تبلیغاته. اما نکته ای که هست اینه که خیلی ها به نفیسه روشن گیر میدن که چجوری بدون تخصص چنین کاری کردی و برخی هم میگن اصلا تخصص نیاز نداره!

مدتی پیش ادمین پیج ویدیویی جهت تبلیغ برای لاین فیشال منتشر کرد که ظاهرا ابتدا نوشته بوده فیشیال و بعد با کامنت و تذکر یکی از کاربران آن را درست کرده. سوال اینجاست که تیم فیشال کار خانوم بازیگر حتی هنوز تلفظ درست این کلمه رو نمیدونن! و بعد کلینیک هم میزنن! و این موضوع در کامنت ها ایجاد حاشیه کرده بود.

Untitled+(1)

تولدبازی خفن واسه نفیسه خانوم روشن

نفیسه روشن به لطف آقاشون تو بابل کلی دم و دستگاه و تشکیلات به راه انداختن و چند نفری هم نیرو استخدام کردن. پرسنل کلینیک برای تولد خانوم مدیر کلی تدارک دیدن و سعی کردن خانوم بازیگر رو هر جور که شده سورپرایز کنند.

نفیسه روشن و شوهر نفصه نیمه اش!

نفیسه روشن در این چند ماه هر بار که از همسر جدیدش گفت، عکسی از دست یا پا یا بازوی وی گذاشت و حسابی قربون صدقش رفت به طوری که خیلی ها بر این نظر بودند کمی آرام تر رفتار کند بد نیست تا آقای شوهر هم هوا برش نداره! برخی دیگر هم درباره رفتار او در فضای مجازی گفتند که ریز به ریز زندگی رو وارد این فضا کرده و بعد هم تا حاشیه و قضاوتی میبینه ناراحت میشه و الفاظی ناجور به کار میبره!

18

ماجرای نفیسه روشن و ژیلا صادقی چه بود؟

مدتی پیش شایعه عجیبی در اینستاگرام منتشر شد که نفیسه روشن باعث اختلاف بین ژیلا صادقی و همسرش شد. شایعاتی که چون خیلی موثق و قابل اتکا نیستند نمی شود خیلی به اون ها پرداخت. اما نفیسه روشن با انتشار بخشی از لایو ژیلا صادقی نسبت به این شایعات اینطور واکنش نشون داد.



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *