استایل کلاسیک و کهکشانی بهاره کیان افشار در جشنواره فجر؛ سلطان سادگی از نوع هااای لِول

بهاره کیان افشار یکی از بازیگران با استعداد سینمای ایران است که به عنوان یک بازیگر خوش استایل شناخته می شود و عکس های او گواه همین حرف است.

شایانیوز-  بهاره کیان افشار متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۲ از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون است که همه ما او را از نقش آفرینی در سریال می خواهم زنده بمانم نیز به یاد داریم. این بازیگر با استعداد و هنرمند فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر است و در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی، کارهای کامپیوتری و تبلیغات هم فعالیت هایی را تا به امروز انجام داده است. شروع فعالیت هنری بهاره کیان افشار را می توان اولین بار در سال ۸۳ با نقش آفرینی در سریال کلاه پهلوی دانست و خوب است که بدانید فیلم سینمایی شیرین به کارگردانی عباس کیارستمی در سال ۱۳۸۷ اولین تجربه بازیگری بهاره کیان افشار در سینما است. این بازیگر خوش چهره و جوان یکی از سلبریتی های محافظه کار در زمینه استایل و انتخاب لباس هایش است و اگر در مورد سبک پوششی او بخواهیم نظر بدهیم باید گفت با یک نگاه کلی به تمام استایل هایش، او بیشتر اوقات از سبک کژوال و یا کلاسیک برای انتخاب لباس هایش کمک می گیرد و سعی می کند تا حد ممکن شیک و ساده به نظر بیاید.

بهاره کیان افشار هم مانند خیلی از بانوان هنرمند سرزمینمان از پوشیدن لباس های عجیب و آوانگارد دوری می کند و سعی می کند تا جایی که می تواند از ریسک کردن در استایل خود بپرهیزد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های بهاره کیان افشار آشنا شوید.

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار با وست ماکسیمال در جشنواره فجر

یکی از ویژگی های استایل و سبک شخصی بهاره کیان افشار در لباس پوشیدن این است که او به خوبی می داند که رنگ ها و نوع لباس ها را چطور با هم ست کند که یک نتیجه عالی داشته باشد، حال فرقی نمی کند که کژوال می پوشد یا کلاسیک در نهایت او با مهارت بالایی می تواند زیبا و شیک به نظر برسد. این بازیگر خانم در چهلمین جشنواره فیلم فجر بر خلاف تمام استایل هایی که از خود تا به امروز نمایش گذاشته بود با یک وست ماکسیمال، شلوغ، طرح دار و پرپری ظاهر شد و جالب است که بدانید او این وست را در یک استایل کلاسیک و ساده استفاده کرده بود و مانند همیشه می درخشید. شاید عجیب به نظرتان برسد ولی یکی از دلایل زیبایی این استایل استفاده او از آیتم های مکمل ساده و مشکی است.

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

استایل بهاری بهاره کیان افشار با بارانی و بوت های بلند

بارانی ها از آن لباس هایی هستند که می توانند استایل شما را از این رو به آن رو کنند، این لباس ها نوعی شخصیت کلاسیک به صاحب شان می دهند. شاید جالب باشد که بدانید بارانی در آغاز لباس مردان نظامی بوده است، اما در دنیای مد زنانه هم پرطرفدار است و می توان گفت هیچ وقت قدیمی نمی شود. حال همانطور که در تصاویر پایین می بینید بهاره کیان افشار هم مانند همیشه استایل کلاسیک شیک و بهاری خود را با یک بارانی و یک جفت بوت بلند زیبا و خیره کننده کرده است. در کل ترنچ کت یکی از آیتم هایی است که اگر شخصی از سبک کلاسیک برای استایل خود استفاده کند باید به دفعات آن را در استایل خود بگنجاند.

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار با استایل مونوکروم آبی

شاید فکر کنید سرتاپا یک رنگ لباس پوشیدن خسته کننده باشد اما استایل مونوکروماتیک به هیچ وجه شما را محدود نخواهد کرد و شما می‌توانید یک رنگ را به عنوان رنگ پایه انتخاب کنید و تناژهای تیره تر و روشن تر از آن رنگ را با آن ترکیب کنید و استایل خودتان را بسازید. رنگ مورد علاقه بهاره کیان افشار رنگ آبی است و یکی از استایل هایی که به دفعات در جشنواره ها و مراسم ها از او دیده شده است استایل مونوکروم آبی است. بله همانطور که در تصاویر  پایین می بینید بهاره کیان افشار از سرتا پا از رنگ مورد علاقه خود ستفاده کرده است و در نهایت زیبا و شیک به نظر می آید.

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل بهاره کیان افشار قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *