تیتر خبرها

استقلالی محبوب لژیونر سال فوتبال ایران!

فرهاد مجیدی بعد از سال ها یک اتفاق ویژه را برای فوتبال ایران رقم زد.

سال ها بود هیچ سرمربی از رقابت های لیگ برتر لژیونر نشده بود ولی این اتفاق برای فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی تاریخی اش با استقلال رقم خورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در حالی که آخرین قهرمانی استقلال پیش از سال گذشته به زمانی برمی گشت که فرهاد مجیدی کاپیتان آبی ها بود، او فصل گذشته به عنوان سرمربی دوباره جام قهرمانی لیگ برتر را به آبی ها تقدیم کرد.

فرهاد مجیدی در فصلی که رکورد امتیازگیری در تاریخ رقابت های لیگ برتر را شکست و با ۶۸ امتیاز قهرمان شد، به همراه استقلال هیچ شکستی را هم متحمل نشد تا اولین قهرمان بی شکست رقابت های لیگ برتر هم نام بگیرد.

همه رکوردهای فرهاد مجیدی در فصل گذشته باعث شد او سرانجام در پایان فصل با پیشنهادی از لیگ امارات و تیم اتحاد کلبا مواجه شود و فرهاد مجیدی که سودای سرمربیگری در الوصل امارات را دارد، به اتحاد کلبا رفت تا به رویایش نزدیک شود.

فرهاد مجیدی در مقطع ابتدای فصل به همراه تیمش در جمع تیم های بالانشین حضور داشت اما بعد از اینکه نامش پیرامون نیمکت تیم ملی ایران مطرح شد، روند نزولی اش هم استارت خورد!

در هر صورت فرهاد مجیدی لژیونر سال ۱۴۰۱ فوتبال ایران و به قول خودش شاید اگر گل های لحظه آخری که تیمش دریافت کرد نبود، اتحاد کلبا حالا جزو تیم های بالانشین جدول محسوب می شد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *