استقلال برای جذب بازیکن در نیم فصل کار بسیار سختی پیش رو دارد!

خلاف آنچه معاون باشگاه استقلال گفته، جابجایی بازیکن در نیم فصل خیلی هم ساده نیست.

فرشید سمیعی در مصاحبه اخیر خود خیلی راحت از جابجایی در نیم فصل خبر داده و گفته چند جابجایی در نیم فصل خواهیم داشت ولی خلاف آنچه معاون حقوقی و سخنگوی استقلال تصور می کند، این کار راحت نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ صحبت های اخیر فرشید سمیعی باعث شده عده ای تصور کنند استقلال قرار است در نیم فصل بازیکنان خود را به تیم های دیگر قرض بدهد و به جای آن ها نفرات جدیدی را جذب کند که اصلا چنین چیزی ممکن نیست.

طبق بند ۵ ماده ۱۰ آیین نامه سازمان لیگ، اگر مثلا استقلال در نیم فصل بازیکنی را به تیم دیگری قرض بدهد، نام آن بازیکن در لیست بزرگسالان آبی ها باقی می ماند و از آنجایی که لیست بزرگسالان استقلال جا ندارد، جذب بازیکن جدید ممکن نیست.

img 20221012 wa0001

img 20221012 wa0000

بنابراین با این شرایط بحث قرض بازیکن که منتفی است و می ماند دو راه دیگر که با هم بررسی شان می کنیم:

جدایی به صورت توافقی

به طور مثال ارسلان مطهری را درنظر می گیریم. زمزمه هایی درباره حضور قرضی این بازیکن در تراکتور شنیده می شود که با چنین کاری لیست استقلال خالی نخواهد شد و او در لیست آبی پوشان باقی می ماند.

حالا ایده آل ترین راه حل جدایی توافقی این بازیکن است که قطعا ارسلان مطهری راضی به انجام چنین کاری نمی شود چون بارها اعلام کرده به قراردادش پایبند است و تا پایان فصل در استقلال می ماند.

جدایی توافقی راه حل خوبی است ولی کدام بازیکن راضی می شود بدون گرفتن مطالبات خود از استقلال جدا شود؟

فسخ قرارداد!

راه حل آخری که باشگاه دارد فسخ قرارداد است که البته ضرر قابل توجهی به استقلال وارد خواهد شد. استقلال اگر بخواهد قرارداد هر بازیکنی را فسخ کند باید کل مبلغ قرارداد او را بدهد که این موضوع قطعا برای استقلال سنگین است.

به طور مثال ارسلان مطهری؛ بازیکنی که چندی پیش هم زمزمه هایی درباره اینکه مدیران استقلال می خواهند قراردادش را فسخ کنند شنیده شد ولی همان زمان هم در طرفداری نوشتیم چنین کاری ۲۵ میلیارد تومان برای استقلال آب می خورد!

به هر حال هرچه که هست، جابجایی در لیست آن هم در نقل و انتقالات زمستانی مثل آب خوردن نیست…

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *