تیتر خبرها

اسماعیلی فر یا هنانوف؛ مامور مهار قایدی!

مهدی قائدی این روزها یکی از خطرناک ترین بازیکنان تیم استقلال به شمار می رود.

مهدی قائدی و محمد محبی زوج خطرناکی را در خط حمله استقلال ایجاد کرده اند. وینگرهای راست و چپ استقلال اگر آزاد باشند و با مانعی روبرو نشوند این توانایی را دارند هر خط دفاعی را به هم بریزند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ همین موضوع باعث می شود یحیی گل محمدی به عنوان یکی از مربیان باتجربه و کاربلد فوتبال ایران تدابیر ویژه ای برای مهار این دو ستاره استقلال داشته باشد، به ویژه برای مهار مهدی قائدی به عنوان مهره ای سرعتی، پا به توپ و پنالتی گیر.

با توجه به حضور قائدی در پست وینگر چپ، یحیی گل محمدی دو راه پیش رو دارد. ابتدا حضور یک هافبک دفاعی که بتواند با یارگیری منطقه ای مانع از رسیدن توپ به قائدی شود و تدبیر دوم استفاده از یک دفاع راست یارگیر برای مهار قائدی پا به توپ است.

از این رو و با توجه به این که دانیال اسماعیلی فر خصوصیات هجومی بیشتری داشته و در کارهای تدافعی چندان کارآمد نیست، این احتمال می رود یحیی گل محمدی برای دربی پیش رو از وحدت هنانوف در منطقه راست خط دفاعی بهره بگیرد. مدافع بلند قدی که هم میانگین قدی خط دفاعی سرخ پوشان را افزایش می دهد و هم نسبت به اسماعیلی فر خصوصیات تدافعی بیشتری دارد.

هرچند که نیمکت نشین کردن اسماعیلی فر به شدت در تدابیر هجومی پرسپولیس از جناح راست ایجاد مشکل خواهد کرد و به همین دلیل باید دید درنهایت گل محمدی چه تصمیمی برای مهار مهدی قائدی می گیرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *