اطمینان سران رئال مادرید از جذب ستاره انگلیسی

مدیران رئال اطمینان دارند که می‌توانند در رقابت جذب بلینگام، ستاره انگلیسی تیم دورتموند، بر دیگر رقبا غلبه کنند.

بلینگام در طول چند سال گذشته نمایش درخشانی در ترکیب دورتموند داشته و با حضور در این تیم بسیار رشد کرده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او توانسته با عملکرد خوبی که در این تیم داشته خودش را به عنوان یکی از استعدادهای پر طرفدار دنیای فوتبال مطرح و توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خودش جلب کند. 

این بازیکن ۱۹ ساله در سال ۲۰۲۰ از بیرمنگام به بروسیا دورتموند ملحق شد اما در طول این مدت توانست تجربیات بسیاری در این تیم کسب کند و بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو ببندد. 

بسیاری انتظار دارند که او یکی از ستاره‌های تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ترکیب مدنظر گرت ساوت‌گیت باشد و این موضوع می‌تواند او را بیش از پیش به جدایی از دورتموند نزدیک کند. 

nd41343e

این در حالی است که دورتموند تاکید دارد که حاضر به فروش این ستاره انگلیسی پس از جدایی ارلینگ هالند از این تیم نیست اما علاقه و جدیت رئال مادرید، لیورپول و منچستریونایتد باعث شده که احتمال جدایی بلینگام از این باشگاه افزایش پیدا کند. 

حالا روزنامه انگلیسی سان مدعی شده است که رئال مادرید آماده است تا پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی برای خرید این بازیکن به دورتموند ارائه دهد چون معتقد است بلینگام می‌تواند مکمل مثلث جدید این تیم در خط میانی در کنار ادواردو کاماوینگا و اورلین شوامنی باشد. 

این باشگاه اطمینان دارد که با وجود حضور رقبای جدی مانند لیورپول و منچستریونایتد می‌تواند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *