اعداد و ارقام عجیب در لیگ برتر؛ ۷۰ میلیارد برای ۳ سال!

1399033110041422820625384

اخباری عجیب از قیمت بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ منتشر می‌شود. ارقامی که از ۱۵ تا ۲۲ میلیارد در نوسان است.

بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران در عجیب‌ترین شرایط خود به سر می‌برد. گویا دو فصل اخیر فصل آرامش و بی‌خبری در لیگ ایران بوده و تیم‌های ایرانی بعد از دو فصل معمولی تلاش دارند در این فصل با بریز و بپاش فراوان تیم‌های بهتری را راهی رقابت‌های دور بیست و دوم لیگ کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، در این میان، اما اخباری عجیب از قیمت بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ منتشر می‌شود. ارقامی که از ۱۵ تا ۲۲ میلیارد در نوسان است. حتی برخی شایع کردند بازیکنی، چون محمد دانشگر که حتی ملی‌پوش هم نیست برای قراردادی سه ساله ۷۰ میلیارد تومان دریافت کرده است. گرچه باشگاه سپاهان این رقم را تکذیب کرد، اما از گوشه و کنار مدیران سایر تیم‌های لیگ برتری می‌گویند که اعداد و ارقامی در همین حدود در بازار نقل و انتقاالات ۱۴۰۱ در جریان است.

امیر عطابخش، مدیرعامل باشگاه پیکان یکی از منتقدان این وضع است. او به تازگی گفته: باشگاه ما در راستای جوان گرایی به برنامه‌هایش ادامه می‌دهد و در این راستا چند بازیکن جوان جذب کردیم که میانگین سنی‌شان ۲۳ سال است، اما بحثی که در نقل و انتقالات وجود دارد این است که برخی بازیکنان مبالغی را برای دستمزد اعلام می‌کنند که قابل درک نیست روی چه حسابی چنین اعداد و ارقامی را درخواست می‌کنند. من خودم شرایط و فیلم برخی بازیکنان را دیده‌ام. آن بازیکنان معمولا در سطح کیفی متوسط قرار دارند، اما ۸، ۹ میلیارد تومان از ما درخواست می‌کنند.

او در ادامه صحبت‌هایش و در پاسخ به این سوال که در حال حاضر بهترین بازیکن لیگ برتری چقدر ارزش دارد، گفت: اگر از من بپرسید بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار دلار. این یعنی یک بازیکن خوب لیگ برتری نهایتا باید ۶ میلیارد تومان دستمزد بگیرد، اما الان یک بازیکن ۲۲ میلیارد تومان قرارداد بسته که این نشان می‌دهد خیلی فراتر از ارزش واقعی فوتبالیست ایرانی است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715422658 1706269

اس ام اس تبریک روز دختر + پیامک، مسیج، متن جدید و عکس

در این پست اس ام اس تبریک روز دختر + پیامک، مسیج، متن جدید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *