افزایش فروش و درآمد با اس ام اس مارکتینگ

1658308676 42 w

در این مقاله قصد داریم تا یکی از بهترین کانال های افزایش فروش و جذب مشتریان، اس ام اس مارکتینگ، را به شما معرفی کنیم.

از یک کسب و کار کوچک محلی گرفته تا یک سازمان بزرگ بین المللی همه به دنبال روش هایی برای افزایش فروش هستند و به دنبال خلاقانه ترین روش ها برای تبلیغات خود می گردند.

بعد از همه گیری اینترنت خوشبختانه روش های نوینی برای جذب مشتریان جدید و به واسطه آن افزایش فروش و درآمدزایی فراهم شده است. اگر به دنبال بهترین روش برای کسب و کار خود می گردید با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم تا یکی از بهترین کانال های افزایش فروش و جذب مشتریان، اس ام اس مارکتینگ، را به شما معرفی کنیم.

روش‌های کاربردی برای افزایش فروش

در کتاب‌ها، مقالات و سخنرانی‌های مختلف، روش‌های متنوعی برای افزایش فروش وجود دارد. اما واقعیت این است که کدام یک از این روش ها برای کسب و کار شما مناسب است؟ با ازمون و خطا تنها وقت و هزینه شما هدر می رود.

یکی از راه های تضمین شده ارسال اس ام اس و بازاریابی پیامکی است. این روش بازاریابی برای تمامی کسب و کارها مناسب و اثرگذار است.

مهم ترین دلیل انتخاب اس ام اس برای تبلیغات این است که خرید سامانه پیامکی هزینه ای زیادی مانند سایر روش های تبلیغات برای کسب و کارها ندارد.

اس ام اس مارکتینگ

اس ام اس مارکتینگ یکی از ساده ترین و تاثیرگذارترین روش تبلیغات و حفظ مشتریان است که برخلاف سایر روش های تبلیغات و بازاریابی از هزینه کمتری برخوردار است.

در واقع اس ام اس ابزاری به صرفه برای تمامی کسب و کارهاست. امروز تمامی کسب و کارها از اهمیت استفاده از اس ام اس برای کسب و کار خود اگاه هستند اما اگر شما با اهمیت این کانال قدرتمند آشنایی ندارید در ادامه مزایای اس ام اس مارکتینگ را عنوان خواهیم کرد.

مزایای اس ام اس مارکتینگ

هر روش تبلیغاتی مزایای مخصوص به خود را دارد و کسب و کارها بر حسب نیاز خود می توانند از آن استفاده کنند. اس ام اس جزء دسته ای از تبلیغات است که مزایای زیادی دارد و طیف گسترده ای از کسب و کار ها می توانند برای حفظ مشتریان و جذب مشتریان جدید از آن استفاده کنند.

صرفه جویی در زمان

امروزه افراد وقت و تمایل کمتری به دیدن تبلیغات طولانی و پیچیده دارند اس ام اس به دلیل محدودیت متن باعث می شود تا کسب و کارها پیام خود را به صورت واضح و روشن بیان کنند تا هم در زمان خود و مخاطبان صرفه جویی کنند.

مقرون به صرفه

یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در انتخاب کانال ها، هزینه های تبلیغات است. ارسال پیامک یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات برای کسب و کارهاست.

برندسازی

با استفاده از اس ام اس می توانید برای مشتریان خود کارت ویزیت الکترونیک ارسال کنید تا اطلاعات کسب و کار شما همیشه در دسترس آن ها باشد و بر خلاف کارت ویزیت های کاغذی یا تراکت آن ها را گم نکنند.

حفظ مشتریان

h

 

با بکارگیری پیامک برای کسب و کار خود می توانید با یک تیر و چند هدف را نشانه بگیرید. فرقی ندارد چه نوع کسب و کاری داشته باشید برای تداوم آن شما نیازمند حفظ مشتریان و وفادار سازی آن ها هستید.

با ارسال پیامک علاوه بر جذب مشتریان می توانید آن ها را حفظ و به مشتریان دائمی تبدیل کنید.

نرخ تبدیل بالا

اس ام اس مارکتینگ نرخ تعامل بالایی دارد، بیش از ۹۰% پیامک ها در ۳ دقیقه اول ارسال باز می شوند. پیامک یکی از پر بازده ترین و سریع ترین روش های تبلیغات است.

نرخ تعامل

تمامی مخاطبان شما حداقل یک تلفن همراه ساده دارند در نتیجه شما به طیف گسترده ای از مخاطبان دسترسی دارید و با استفاده از بانک شماره همراه موجود در سامانه های پیامکی می توانید به بازار هدف خود بر اساس سن و جنسیت، کدپستی، منطقه، مشاغل و… پیامک ارسال کنید.

برای ارسال پیامک از طریق بانک به یاد داشته باشید بانک سامانه پیامکی شما باید به روز و جامع باشند تا اثرگذاری لازم را داشته باشند.

سامانه پیامکی مدیانا تنها سامانه پیامکی است که بانک شماره تلفن های همراه را با بروزرسانی ۱۴۰۱ به کاربران خود ارائه می دهد.

سامانه پیامکی مدیانا

i

 

پنل پیامکی مدیانا یکی از حرفه ای ترین و ساده ترین پنل های ارسال اس ام اس در کشور است. مدیانا با ده سال سابقه فعالیت در حوزه ارسال پیامک از قدیمی ترین سامانه ارائه دهنده ی ارتباط با مشتریان است. وب سرویس پیامکی، ارسال پیامک انبوه، امکانات پیشرفته، پیام صوتی از امکانات مدیانا برای ارسال پیامک هستند.

پنل پیامک مدیانا بر خلاف سایر سرویس ها، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد، نیازی به تمدید سالانه ندارد و مهم ترین دلیلی که باعث تمایز مدیانا نسبت به سایر رقبا شده پشتیبانی ۲۴ ساعته تخصصی است.

سایر ویژگی های سامانه پیامکی مدیانا:

  • تعرفه ارسال مناسب
  • مشاوره رایگان
  • ارائه خطوط رایگان
  • بالاترین سرعت ارسال
  • افزونه های پیامکی رایگان

کلام آخر

در این مقاله به اهمیت اس ام اس مارکتینگ برای کسب و کارها پرداختیم. اگر تصمیم به شروع بازاریابی پیامکی دارید و تمایل دارید تا کامل ترین سامانه پیامکی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید بهترین گزینه برای شما مدیانا اس ام اس است.  در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر برای شروع بازاریابی پیامکی می توانید از طریق فرم مشاوره از مدیانا مشاوره نامحدود رایگان دریافت کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *