"الهام اخوان" با فاز وِلیده چه بیلی ایلیشی ساخت از خودش؛ زُمرد کاشته تو چشاش خفن بانو!

الهام اخوان بازیگر سریال آفتاب پرست که با عکساش اینستا رو دو قبضه کرده، به تازگی از تیپ و حال و هواش که کُپ خواننده آمریکاییه رونمایی کرد!

شایانیوز- الهام اخوان بازیگر محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال “آفتاب پرست” مهمون خونه های مردمه. الهام اخوان اولین بار با بازی در سریال “باخانمان” تونست کلی طرفدار ریز و درشت پیدا کنه و یه جوری به عنوان سلبریتی بولد بشه که سریع راهش به سریالی مثل “دودکش” باز شد. از اونجایی که الهام اخوان علاقه زیادی داره تو فضای مجازی هم مثل فضای حقیقی بدرخشه و تبدیل شه به یه پرطرفداری که کسی به گرد پاش نمیرسه، حالا با گذاشتن عکسای رنگ و وارنگش در تلاشه تا به این هدف برسه.

یکی از موضوعاتی که به وفور درباره الهام خانوم بیان میشه اینه که این بازیگر فوق العاده شبیه به خواننده معروف آمریکایی یعنی بیلی ایلیشه. البته که خود این بازیگر هم این موضوع رو تایید کرده و معتقده که در این زمینه باید بیان کرد بیلی شبیه ایشونه به این خاطر که سن این بازیگر بیشتره و خودش هم طرفدار آهنگای این خواننده است. او در پی مصاحبه ای که در همین ایام اخیر داشت، بیان کرد که همیشه الگوش در بازیگری هدیه تهرانیه و دوست داره شبیه او باشه!

hh

میکاپای جوندار الهام اخوان یه ژَذابی ازش ساخت که نگوووو!

الهام اخوان در همون اولین سریالی که به نقش آفرینی پرداخت بخاطر برخورداری از چهره خاص و بسیار کاریزماتیک، تبدیل شد به یه سلبریتی نچرال و تو دل برو که خیلی از کاربرای فضای مجازی برای دیدن عکسای بیشتر از او راهی پیجش شدن.

البته که الهام خانوم گویا از این قضیه مطلع بود و برای همین هم با کلی خفن بازی چنان عکس هایی رو تو پیجش گذاشت که کمتر بازیگری در همون اول شهرتش اینقدر غرق در میکاپ و با فاز و ژستای جینگول به چشم اومده و خب این موضوع نشون میده که الهام اخوان راه سلبریتی شدن رو دوست داره اینجوری به پیش ببره تا مبادا از بقیه رقبای قدیم و جدیدش که این روزا بدجوری زدن تو کار تبلیغات نون و آب دار، عقب بیفته!

ee

ss

شیطنت عجیب الهام اخوان که نزدیک بود پَرپرش کنه!

الهام اخوان برخلاف بسیاری از بازیگران نوپا که خیلی دوست دارن با حاشیه سازی بپرن بالا و خودشونو دم چشم بیارن، اما اصلا تو این مودها نیست و اینجوری که به نظر میومد از اولش نمیخواست چندان سوژه کاربران فضای مجازی بشه. البته که این موضوع گویا دوام چندانی نداشت تا اینکه چند وقت پیش یه عکسی از خودش منتشر کرد که همه رو حسابی مگسی کرد.

خانوم خانوما که با فرم خاص چشماش تونسته طرفدارای دو چندانی تو فضای مجازی پیدا کنه، حالا با کلی اَدا اصول عکسی گذاشت که او رو تقریبا بدون هیچ روسری یا شالی نشون میده. این در حالیه که خود الهام خانوم این موضوع رو چون میدونه که ممکنه به ممنوع الکاریش ختم بشه، با کات کردن چندین طرفه عکسش سعی کرده دردسری واسه خودش نسازه!

fd

کمی بیشتر با الهام اخوان آشنا شین!

الهام اخوان متولد ۹ شهریور ۱۳۶۷ در تهرانه و اولین بار با تماشای فیلمی به نام “شهروند کِین” که برادرش به او توصیه کرده بود به بازیگری علاقه مند شد. خانوم اخوان از اون موقع حسابی تو مود تئاتر رفته بود و بعد از اینکه تو این رشته تحصیل کرد و کارشناسی خودش رو هم گرفت با تحقیقاتی که انجام داد، متوجه شد که علاقه او بیشتر به منشی صحنه بودنه تا بازیگری!

اما طولی نکشید که او هم با نقش آفرینی در فیلم “دوزیست” تونست حرفه ای بودن خودش رو به رخ بکشه. اما آغاز شهرت او از بازی در سریال “با خانمان” بود که اسمشُ حسابی سر زبونا انداخت. خانوم بازیگر تو این سریال با شهره لرستانی یا همون مازیار خان همبازی بود! او این روزا با سریال نمایش خانگی “آفتاب پرست” مهمون خونه های مردمه.

Untitled

rr

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *