الهه حصاری با چهره دست نخورده و جذابش نشون داد هفتاد قلم آرایش کی کیه؛ ژستای نابیشو!

الهه حصاری بازیگر محبوب ایرانیه که همیشه با ظواهری بسیار کوچک تر از خود دیده میشه و اینبار هم خانوم بازیگر یه بیست سالی کامبک زد!

شایانیوز- الهه حصاری از بازیگرای ریز نقش اما جذاب و سن و سال دار سینما و تلویزیون کشورمونه که چند سالی میشه وارد این عرصه شگفت انگیز شده و تونسته در فیلم و سریال های درست درمون زیادی ایفای نقش داشته باشه و اسم و رسم خاص خودش رو بسازه. الهه حصاری ابتدا با بازی در سریال “هشت و نیم دقیقه” بود که شناخته شد و البته مشهور، اما طولی نکشید که خانوم بازیگر رو در سریال شبکه خانگی “ممنوعه” دیدیم و کاراکتر برکه رو به تصویر کشید که البته چون انقدر لوس بود که شد سوژه ای برای مخاطب. الهه حصاری به مانند الناز حبیبی میمونه و اونقدری جثه ای ریز هست که بهش میاد یه دختر دهه هشتادی باشه اما در اصل باید بگیم که دهه شصتیه!

البته که تنها خدا نبوده که چهره این بزیگر جوانمون رو بیبی فیس ساخته و خود الهه حصاری هم علاقه وافری داره تا هم در استایلی و هم در چهره این چنین دیده بشه، چرا که الهه حصاری اصلا و ابدا به مانند بسیاری از بازیگرامون مثل مریم مومن نیست که از آرایشای غلیظ و زنونه طور استفاده کنه، بلکه همیشه نچرال و دخترونه دیده میشه. میگین نه؟ در ادامه ابتدا تصویری از وی مشاهده می کنید که جدیده و گویای موارد گفته!

campec.ir_s instagram 2023-4-17 story

فیس دهه هشتادی الهه حصاری در حالی که دهه شصتیه!

الهه حصاری فیسش طبیعی نیست و عمل زیبایی داشته اما خب این مدلی نیست که واسه یه دونه عکس هفتاد قلم آرایش کنه و آخرم یه دو سه تایی فیلتر اینستاگرام بندازه رو صورت! تا بلکه کمی تا قسمتی قانع بشه اون سلفی مورد نظر رو به اشتراک بذاره یا نذاره!

الهه حصاری شکل و شمایلی داره ناز و دخترونه که اصلا به سن و سالش نمیاد. البته که دیدین این روزا دیگه دخترای دهه هشتادیمون بزرگ تر از اونچه که هستن بهشون میاد چرا که خیلی تغییرات عجیب غریب تو ظاهرشون ایجاد میکنن و یه جورای میخوان تا بزرگ دیده بشن که البته کاملا طبیعیه! اما از طرفی هم خانومایی که به خصوص مجرد هستند و سن و سالی رو به بالاتر دارن علاقمندن تا جَوون تر و تینیجر دیده بشن مثل الهه بانو حصاری!

unknown_295894467_3212633412344272_5187159785956271374_n

فیگورای خاص الهه حصاری که همش رو به در و دیواره!

الهه حصاری متولد ۱۳۶۹ در شهر قزوینه و برخلاف اینکه یه ترک اصیل به حساب میاد، ولی عاشق اینه که یه دختر جنوبی بود و عکسای مختلفی هم کنار بندرای جنوب گرفته و به گفته خودش شیفته آهنگ خرمشهر “محسن چاووشیه”.

الهه خانوم کلا علاقه زیادی به سفر و گشت و گذار داره و البته ژستای خاصش تو طبیعت هم همیشه سوژه خیلی از کاربران فضای مجازی میشه. به گفته طرفداراش الهه حصاری به قدری توانایی داره که میتونه هفتصد تا عکس با یه شاخه گل بگیره و میشه گفت بخاطر علاقه بی نهایتش واسه متفاوت به نظر رسیدن، هر کاری لازم باشه میکنه!

elahehesari_1651681325_10256

تریپای دهه شصتی الهه حصاری و الناز خانوم که همرو دیوونه کرده!

ظاهرا دیگه تلویزیون و فیلم و سریالاش کم و بیش از رده خارج شده هستند چرا که هم به شدت دارن ضعیف عمل میکنن و هم سینما و شبکه خانگی مثل بنز دارن میتازونن. مثلا این روزا می بینیم که دیگه کردن حاضرن وقت بذارن گول بذارن نت بذارن اما فیلمای روی پده سینما و یا شبکه خانگی رو دنبال کنن تا اینکه بشینن پای جعبه جادویی!

یکی از فیلم هایی کم این روزا روی پرده نقره ای در حال اکرانه فیلم طنز و باحال “فسیل” هستش که بازیگران جذاب و دوست داشتنی بسیاری مِن جمله الناز حبیبی و بهرام افشاری رو درش جا داده. البته که الهه بانو حصاری هم در این فیلم ایفای نقش دارند که با گریم وظاهر دهه شصتیشون موردتوجه کاربران قرار گرفتند.

Untitled

همیشه فیلمایی که طنز باشن کمتر و با احتیاط بیشتری ساخته میشن. چرا که بیننده برای دیدن یک فیلم طنزی که سوپر عالی باشه میره سینما و حاضر نیست پول و وقتش رو برای فیلم هایی نه چندان جالب بذاره. این نه چندان جالب بودنه تو فیلمای اجتماعی هم دیده میشه اما باز بیننده خودش رو داره ولی تو طنز خیر!

فیلم فسیل موفق شد تا در دومین روز سال جاری بیش از ۳۶ هزار مخاطب رو جذب کنه و رکورد پر مخاطب ترین فیلم یک سال اخیر رو داشته باشه، که البته این رکورد همینجا متوقف نشد و باز هم رشد کرد.

خونواده دخترونه الهه حصاری و مامانی که از دختراش دختره!

الهه حصاری ظاهرا با مادرش زندگی می کند و خبری از پدرش نیست اما این خانواده که از چهار خانوم تشکیل شده همشون یه مدل شاد و شنگولی رو دارند و این طور که به نظر میرسه زندگی بر وفق مرادشونه. اما الهه حصاری که متولد ۱۳۶۹ هستش فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی نیز می باشد و علاقه اش به بازیگری باعث شد تا او در سن ۱۸ سالگی با بازی در فیلم “تاکسی نارنجی” وارد این عرصه شود.

Untitled

Elahe-Hesari13-vaghtesobh

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *