الیکا ناصری بازیگر اَبرای یاغی رو دیدی؟ حالا نیگا چه خودشو کُپ مونالیزا کرده ژینگول!

elika naseri shayanews

الیکا ناصری بازیگر نقش ابرای سریال یاغی که با جینگول بازیاش اینستا رو این روزا دستش گرفته با انتشار یه عکس مونالیزا طور همه رو شوک کرد!

شایانیوز- الیکا ناصری از بازیگران نوپا و خوش چهره سینما و تلویزیونه که شاید اونو به اسم نشناسین ولی سریال جذاب و پرمخاطب “یاغی” که این روزا حسابی داره واسه خودش میتازونه رو دیدی که؟ حالا نقش ابرا رو همین خانوم الیکا ناصری بازی کرده و تونسته با نقش آفرینی جذابش نظر تعداد بی شماری از اهالی سینما و تلویزیونُ به سمت خودش جلب کنه. درواقع باید بیش از پیش منتظر تماشای الیکا ناصری تو تلویزیون و سینما باشیم، چون خانوم خانوما تازه اول راهه.

الیکا خانوم به تازگی یه عکس بامزه ای از خودش منتشر کرده که وقتی نیگاش میکنی اولین چیزی که به ذهنت میاد اینه که لئوناردو داوینچی به جای تابلو مونالیزا رفته تابلو الیکا خانومو کشیده! بگذریم از فیگور ژذاب خانوم بازیگر که میخواد ایشونُ حسابی بکشونه بالا تو فضای مجازی و هیچ کس هم نتونه به گرد پاش برسه. الیکا ناصری که این روزا خیلی تونسته از طریق بازی در سریال یاغی دل ببره، حالا تو اینستا هم فعال شده و با این عکس جدید و جینگولش یه کلاسیک تازه و پر رنگ و لعابی رو برا همه زنده کرد!

q

شاخ بازیای الیکا ناصری با فوتوهای شاد و شنگولش!

الیکا ناصری از زمانی که تونسته جزو شیفته های خاصِ جاوید خان سریال یاغی باشه، دل خیلیا رو با خودش برده و از این فرصت هم تا میتونه استفاده میکنه تا کلی شهرت و محبوبیت به دست بیاره، اونم کجا؟!!!

تو اینستا که فضای فوق العاده مناسبی واسه خودنمایی های بازیگرای جدیده. البته الیکا خانوم هیچی واسه محبوب شدن انصافا کم نداره و فیس متفاوت و ساده اش یه کاری کرده که کل فالووراش زیر پستای مختلفش میان مینویسن بابا ما هم یاغی هستیم نمیشه اَبرای ما بشی! حالا بانو هم تشریف آوردن به پیج تازه تاسیسشونُ با کلی فیگورای متفاوت و چشم گیر داره میزنه رو دست هر چی ستاره سینماس.

fru

hu

الیکا ناصری سلطون سلفی گرفتنای ریزه میزه!

الیکا ناصری با وجود اینکه سن کمی داره ولی این روزا درست و حسابی اینستا رو دست گرفته و داره با فوتوهای سلفی که از خودش میگیره، کل فضای مجازی و حقیقی رو به اسم خودش میزنه. خانوم خانوما با فیس متفاوت نماش تو اینستا بدجور جولون میده و هر جایی که بتونه مدام از خودش سلفی میگیره، اونم با به رخ کشیدن گوشی آیفونش که انگاری فقط اون اَپل داره و بقیه همه دست بیل!

ds

yfrurf

الیکا ناصری چه حرفه ای بوده خانوم ما نمیدونستیم!

شاید تصور کنین سریال یاغی اولین نقشیه که الیکا ناصری تجربه اش کرده، ولی آیا شک نمیکنین  به این همه حرفه ای بودن تو اجرای نقش که مو نمیزنه با ستاره های بزرگ سینما؟ الیکا خانوم خیلی سال پیش وقتی تقریبا هفت سالش بود تو یه سریالی به اسم “میان ماندن و رفتن” بازی میکرد که اگه ببینینش باورتون نمیشه همین اَبرا خانوم بوده که اونجا بازی میکرده.

الیکا ناصری با اینکه سن کمی داشت اما به خوبی تونست در کنار بازیگرانی همچون ساعد سهیلی، جواد عزتی، محمود جعفری، فریبا جدیکار، رضا رادمنش، گلاره عباسی، مهدی باطبی، سجاد دیرمینا، مصطفی ساسانی و …نقش آفرینی کنه و از همون موقع به توانایی های خاصش در بازیگری دست پیدا کرد.

ydtrs

resr



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *