انتشار تصاویر همسر ناصر محمدخانی و هووی مقتول شهلا برای اولین بار

در این پست انتشار تصاویر همسر ناصر محمدخانی و هووی مقتول شهلا برای اولین بار را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله نگاه نو همراه باشید.

لاله سحرخیزان هووی شهلا جاهد بود.

فرشاد عباسی عکسی از ناصر محمدخانی و همسر مرحومش لاله سحرخیزان را منتشر کرد.

به گزارش وقت صبح، به نقل از برترین ها، فرشاد عباسی عکاس باسابقه مطبوعات با انتشار عکسی از ناصر محمدخانی و همسرش لاله سحرخیزان نوشت:

اواخر دهه هفتاد برای مصاحبه خانوادگی رفتیم خونه ناصر محمدخانی، انوقتا رسم بود برای مصاحبه می‌رفتیم خونه ستاره ها؛

لاله سحرخیزان همسر ناصر محمدخانی و هووی شهلا بود.

اون روز هم مرحوم لاله سحرخیزان از ما پذیرایی کرد تو همون خونه؛ چند سال بعد به طرز مشکوکی به قتل رسید.

لاله سحرخیزان همسر ناصر محمدخانی و هووی شهلا بوده است.

ابهامات پرونده شهلا

روزیاتو: شهلا جاهد مدعی شد که صرفاً به خاطر علاقه‌اش به ناصر محمدخانی قتل را به گردن گرفته بود چون محمدخانی به او گفته بود اگر این کار را نکند به جایش او را بازداشت می‌کنند.

از طرفی به او قول داده بود تمام تلاشش را برای گرفتن رضایت از اولیای دم یعنی فرزندانش و والدین لاله سحرخیزان خواهد کرد. به ادعای شهلا، او به وعده‌های محمدخانی دل بسته بود اما بعداً با بی‌تفاوتی او مواجه شده بود.

پرونده‌ی شهلا جاهد با ابهامات زیاد دیگری هم همراه بود. علاوه بر صحبت‌های ضد و نقیض متهم اصلی، بسیاری از مدارک و شواهد به دست آمده هم با یکدیگر جور در نمی‌آمدند. اشتباهات زیادی هم در روند تحقیق و رسیدگی صورت گرفت.

ادعاهای ناصر محمدخانی هم در رأی نهایی پرونده تأثیرگذار بود. او مدعی شد شهلا جاهد کلید خانه‌ی او و همسرش را در اختیار داشت و بدون رضایت او مخفیانه به خانه‌ی آن‌ها می‌رفت و او و همسرش را زیرنظر می‌گرفت.

این پرونده مملوء از ابهاماتی بود که هرگز پاسخی به آن‌ها داده نشد. با وجود همه‌ی این ابهامات و کش و قوس‌ها اما شهلا جاهد دست آخر در روز ۱۰ آذر سال ۸۹ اعدام شد.

ماجرای شهلا جاهد به قدری جنجالی بود که به نظر می‌رسد هرگز فراموش نخواهد شد و هر از گاهی تصویر و خبر جدیدی پای این قصه‌ی تلخ و پرابهام را دوباره به رسانه‌های ایران می‌کشد.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۹ نهم ( قسمت ۹ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۹ نهم ( قسمت ۹ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *