انتقادات تند خیابانی از کی‌روش؛ فکر می‌کنی علامه دهری!

صحبت های تند جواد خیابانی درباره نتایج تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتقاد از عملکرد کارلوس کی روش در تیم ملی را ببینید.

جواد خیابانی گزارشگر تلویزیون، از منتقدان سرسخت کارلوس کی‌روش در دوران حضور ۸ ساله اش روی نیمکت تیم ملی فوتبال بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ گفته می شود شروع اختلافات جدی خیابانی و کی‌روش به البسه تیم ملی بر می گردد. طبق اسنادی که آن سال ها منتشر شده بود، جواد خیابانی دستی در قرارداد شرکت Givova با فدراسیون برای تامین البسته تیم ملی فوتبال داشت و کارلوس کی‌روش با انتقاد شدید از کیفیت این لباس ها، باعث فسخ قرارداد فدراسیون با شرکت ایتالیایی شد و پس از آن ملی پوشان لباس های شرکت آلمانی و مشهور آدیداس را بر تن کردند.

این آغازی بر انتقادات تند و در برخی موارد شدید الحن خیابانی بر کارلوس کی روش شد. از آن پس در چند مقطع و خصوصا پس از حذف ایران از جام جهانی ۲۰۱۸، خیابانی حسابی از خجالت کی روش درآمد که البته انتقاداتی را نسبت به ادبیات آقای گزارشگر درباره سرمربی تیم ملی در پی داشت.

با بحث بازگشت کی روش به تیم ملی، خیابانی بازهم نسبت یه این اتفاق موضع گیری اش را آغاز کرد اما شدت این انتقادات به واسطه کسب دو نتیجه خوب توسط کی روش به محض عهده داری سکان هدایت تیم ملی، زیاد نبود. 

حالا اما با توجه به شکست سنگین مقابل انگلیس در اولین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حذف از این رقابت ها با باخت یک بر صفر به آمریکا، خیابانی محافظه کاری را کنار گذاشت و با ادبیاتی تند به انتقاد از سرمربی تیم ملی پرداخت.

خیابانی در تحلیل نتایج کی روش در جام جهانی قطر، با مرور نتایج سال های قبل تیم ملی در جام ملت های آسیا و مقایسه آن با عملکرد کی روش گفت: پس چه فرقی کرد؟ ما با مربی های ایرانی همان نتیجه ای را گرفتیم که کی روش با تیم ملی گرفت. آقای سرمربی تیم ملی که همیشه یک طوری صحبت می کنی که انگار علامه دهری و هیچ یبی در کار تو نیست، تو این همه پول از این سرزمین گرفتی که تیم را به فینال آسیا و مرحله حذفی جام جهانی ببری.

خیابانی همچنین به انتخاب نفرات توسط کی روش هم انتقاد کرد و گفت: تو می توانستی با توجه به این که ظرفیتش را داشتی، یک مهاجم اضافه ببری که موقع تعویض سردار آزمون مصدوم، یک بازیکن پا به سن گذاشته را به زمین نفرستی. از نظر من این اتفاق تنها یک دلیل دارد و آن لجبازی است.

گزارشگر تلویزیون در ادامه گفت: مثلا اگر تیم ملی دانشجویان فردا ۴ بر صفر به استرالیا می بازد، اولین کاری که مربی می کند این است که بگوید مردم ایران من از شما عذرخواهی می کنم. من مقصر این باخت بودم. چرا کی‌روش این را نمی پذیرد که مقصر باخت خودش است؟

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714396297 2017083

معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت

در این پست معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *